Door
Kees de braak
op 01-03-2006 22:29
gewijzigd op 01-03-2006 22:42
46 views
Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
En omdat er nog steeds mensen zijn die vragen hoe ik aan de naam SanThe kom, nou okee, hier komt de oplossing. Toen ik ooit mijn eigen domeintje wilde registreren moest ik daar een naam voor verzinnen. En aangezien mijn toenmalige vriendin Sanne heet en ik Theo heb ik dat gecombineerd tot SanThe.
En ik al die tijd maar denken dat The San wel een soort van tekenfilmfiguur zou zijn, zoiets als Pikachu of Chin Chan :)
@ Kalle: "Weer verkeerd" ?????????
@ Kasper: leuk idee..... Die naam bedoel ik. Misschien doe ik er wel wat mee. En daan gaat het natuurlijk over het leven van een opaatje die héél lief is (zomaar 10 euro doneert) en een echte bouterfan is....
#Lotte: Lijkt mij een zeer leuk idee om dat dan op je boutersite te zetten. Ik heb in een ver verleden ooit nog verhaaltjes geschreven over (ka)boutertjes.
@Lotte: Ik heb ze vast nog wel ergens, maar dat gaat mij dan zoveel zoek en spitwerk opleveren dat ik daar, helaas voor jou, even niet aan ga beginnen.
@ Lotte : ik ben ook aardig met schrijven en schrijf heel ouderwets in een schrift allerlei fantasie verhalen en dan ook over (ka)bouters en elven e.d.. Daarbij maak(te) ik dan op de PC heel veel fantasie landschappen dus waar alles afspeelde. Ik zal is kijken of ik dit terug kan vinden en dan mag je dit van me hebben hoor.