Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
haha!!! Dat zal wel meevallen hoor. En anders moe thij zich maar bedenken dat het een forum is en niet een nederlands dictee. ;)
Ach Elsy trek het je niet aan over de d of t's of weet ik wat.... Je woorden komen uit je hart en dat is door mij goed te voelen en zeker zeer welkom!!
Dus lekker doorgaan met of zonder de fouten want wie zegt dat hij/zij foutloos is leeft een zeer saai leven ;)
wie zegt dat hij/zij foutloos is leeft een zeer saai leven
Ik kan je vertellen: dat valt best mee hoor ^^
lissy schreef op 08.03.2006 20:15
Ach Elsy trek het je niet aan over de d of t's of weet ik wat.... Je woorden komen uit je hart en dat is door mij goed te voelen en zeker zeer welkom!!
Dus lekker doorgaan met of zonder de fouten want wie zegt dat hij/zij foutloos is leeft een zeer saai leven ;)

Dat heb je mooi gezegd. Al valt dat laatse wel mee. Al is fouten maken soms wel leuk!! haha
Grinnnnnnnnnnnnn....... ik blijf het maar zeggen dat een persoonlijke beleving ==> persoonlijk is dus voor een ieder vrij in te vullen en te beleven en of je hier nu wel of niet mee eens bent is weer geheel aan diegene die dit leest ;)
Ach Elsy, je bent pas 40. Voor mij hoor je dan nog bij de pubers zeg ik altijd. Ik ben nu bijna 8 maanden opa en ik heb twee grote dochters. Ben vorige maand 54 geworden. Mijn talen? Nederlands, beetje duits, engels redelijk, html redelijk, php redelijk, nog een paar oude talen (basic, pascal) redelijk tot goed.

En omdat er nog steeds mensen zijn die vragen hoe ik aan de naam SanThe kom, nou okee, hier komt de oplossing. Toen ik ooit mijn eigen domeintje wilde registreren moest ik daar een naam voor verzinnen. En aangezien mijn toenmalige vriendin Sanne heet en ik Theo heb ik dat gecombineerd tot SanThe.
Ik moet wel zeggen: Ik vind het een leuke naam SanThe. Leuk bedacht
Ikke kan btw ook nog op de TI84+ programmeren en tikkelen.. was ik vergeten te zeggen
Lotte, we zien vanzelf de tekeningen wel voorbij komen ;).
SanThe schreef op 08.03.2006 20:35
Ach Elsy, je bent pas 40. Voor mij hoor je dan nog bij de pubers zeg ik altijd.

Haa daar zie ik weer het woord :D, maar ik vat het dit keer weer niet verkeerd op.

Reageren