Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
ik heb nogal problemen gehad bij de installatie van linux op een pentium III computer.. maar dat zegt natuurlijk niks, linux is wel wennen, maar als je het doorhebt ga je er net zo makkelijk doorheen als windows.

bovendien ben ik ook wel geïntresseerd in die VmWare.

edit:
en dan als webserver, niet voor de linux
Ik durf zelf te zeggen dan linux makkelijker is dan windows. Het installeren van bijv gimp (soort photoshop) kost je een hoop moeite op windows. In debian is het apt-get install gimp, 5 minuten wachten en je hebt gegarandeerd van alles de laatste versie.
Maar ondersteuning met spellen downloads op internet is dat ook allemaal maar zo te instaleren?
Spellen zijn er erg weinig voor Linux, maar dat is in opkomst. UT2004 is er bijvoorbeeld ook in een Linux versie.

Het meeste moet je zelf compileren en installeren, maar op den duur krijg je daar ook handigheid in. En er bestaat een programma om zelf RPM's te maken en dan is het makkelijker dan een *.exe installeren.

@Arjan: dat ligt wel aan de distributie denk ik.
Windows programma's worden steeds toegankelijker door programma's als Wine, en zelfs spellen krijgen vaker een Linux variant.
Het gaat de goede kant op, zeker als je leest wat Microsoft allemaal van plan is :+
Hij is aangekomen hoor!!! Het tekentablet. En hij werkt goed hoor!!! Ik kan er nog voor geen meter mee over.... En hij is nog op de rechtermuisknop ingesteld :(, maar dat kan ik nog veranderen.
Dus: Dankje, dankje wel Arjan. Het was trouwens een best leuk gedichtje. ;)
Zo jongens en meisjes hier is Moeders !!!
Ha, ha, ha.....
Ik zie hier bijna alleen maar mensen onder de 20 dan voel ik me natuurlijk superoud. Maar ja dat maakt niet uit, kan ik veel leren van jullie :)

In een grijs verleden heb ik ooit de volgende talen geleerd:

-Nederlands (kan ik beter spreken dan schrijven, dt's en zo je kent dat wel.....)

-Engels (erg leuke taal maar is al weer verwaterd wat schrijven betreft)

-Duits geleerd van veel Duitse films kijken met mijn moeder. (kan het dus niet schrijven maar wel spreken)

-Html geleerd in 2002 uit een boek en iets van internet.

-Css ertussendoor geleerd maar nog niet een kei hierin.

-Flash geprobeerd met cursus maar dat is niets voor mij.

-Javascript geprobeerd met een boek maar dat is ook al niet voor mij.

-Php in 2005 mee begonnen en nu begin ik het ietsje te begrijpen, valt niet mee. Ik oefen dagelijks.
Heb al 1 site draaien met php en ga nu onze familiewebsite omtoveren tot een dynamische website :)

En dan nu over mezelf:

Mijn naam is Elsy Vriens 40 jaar en ik ben geboren in Silvolde (bij Doetinchem) in de achterhoek. De afgelopen 12 jaar in Cuijk - Doetinchem en Boxmeer gewoond.
Getrouwd met Jan (uit Son bij Eindhoven) en we hebben samen 5 kinderen. De oudste is 9 jaar en de jongste wordt de 14 maart, 1 jaar.

Ben helaas verslaafd aan de computer en zit er het liefst de hele dag achter. (maar ik rook niet!)
Hij staat gelukkig in de woonkamer, lekker knus en warm.

Heb heel wat forums afgesurfd met php helpers erop. Vaak strenge regels of stomme antwoorden van wiseguys die denken dat ze super goed zijn.

Dit is nu mijn favoriete forum geworden. Leuke mensen die je ook echt helpen en niet na een antwoord het er bij laten zitten maar je helpen tot het resultaat is bereikt. Jullie hebben een prijs verdient!

Tja, dat was het wel zo'n beetje.
sow sow dat is nog eens een verhaal!!!! ;)
lotte schreef op 08.03.2006 20:06
sow sow dat is nog eens een verhaal!!!! ;)

Ja en ik hou helemaal niet van kletsen dus dit is uniek in de geschiedenis :)

(krijg vast weer commentaar van Jan K. over mijn Nederlands ;))
@ Elsy : ik word dit jaar ook 40 en voel me echt niet oud sterker nog voel me net een klein kind :P

Het forum wordt gedragen door de leden en zonder de leden is het forum niets dus we maken het met z'n allen.

**APLAUS voor allemaal die meehelpen met elkaars PHPprobs**

Reageren