Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
lotte schreef op 06.03.2006 18:02
[quote=marthijn hoiting schreef op 06.03.2006 17:06]Lotte, dat woord onder je naam gevorderd is ook wel van toepassing als je nog maar 12! jaar bent. Toen begon ik net met me eerste paginatjes:P

Wacht even hoor... Welke gek is zo debiel om er voor te zorgen dat er "gevorderd" bij mijn naam staat? Dat zou ik willen....[/quote]

Bij 100 posts komt dat :P
PHP, MySQL, HTML, CSS (beetje), JavaScript (heel weinig), VB (bijna niets)

Ned, Eng, Frans

18 jaar, wonende in Jabbeke op ong. 11Km van Brugge
Brugge is tog in België? Niet dat ik er iets tegen heb hoor, maar ik vraag het me af...
Ik ben zo zenuwachtig dat ik mijn naam vergeten ben, dat heb je als je nieuw bent :+
Geloof dat er links wel een hint staat ;)

Ik doe alles wat ik leuk vind op school en in m'n vrije tijd :P
Alweer bijna tijd voor m'n rijbewijsje en een daarbij passend vierwiellertje.

Verder spreek ik Nederlands en Engels, en ben druk met Japans bezig. Frans en Duits verstaan lukt wel, spreken heb ik geen zin in en dat hoeft dan ook niet.

Mijn programmeerkennis loopt van HTML/CSS via PHP en Java naar C & C++.
Lopend (C++) project heeft betrekking op AI ( Artificial Intelligence ), zeer interessant imo!

Voor de (nabije) toekomst ambieer ik een politieke carriere.

En dat was vast niet alles, maar je komt een heel eind zo :+
lotte schreef op 06.03.2006 18:04

Ik ben pas sinds 17 december 12..... :(
Nog lang nie 13... Das lang wachten als je hoopt dat je een tekentablet voor je verjaardag krijgt!!!;p

Mocht je intresse hebben... Ik stel voor 10€ 87.90.06.781 t.n.v. Henzen Runners te Doorn en ik krijg een colatje van je op de volgende meeting. Verzendkosten betaal ik :)
@Lotte en Arjan: Als bouter-fan wil ik deze deal graag sponseren als jullie beiden het goed vinden.
Ey, het is allemaal voor het goede doel dus wie er wat overmaakt maakt mij niet zoveel uit ;).
@ Santhe: Geweldig!!! (dat dat je een bouterfan bent) daar heb ik wel wat aan... Kheb nu (zonder jou) al 5 mensen die zich aan gaan melden. Het gaat al lekker. ;p

Enne, wat vat jij onder "sponseren"

Oh ja, voor iedereen die interesant vind, ik heb het aan mijn pa gevraagd, van die meeting. Hij moet er volgens mij nog ff over denken. want zijn lollige antwoord was: "Misschien naar de apenheul? Nee, dan kunnen ze je niet meer terug vinden.... Je lijkt veel te veel op die apen!! "
@Lotte en Arjan: €10 is zojuist overgemaakt op nummer 87.90.06.781 t.n.v. Henzen Runners te Doorn ter sponsering van Lotte

@Lotte: Dat colaatje mag je Arjan zelf geven.
Das een goeie deal Arjan! Jammer genoeg was Lotte me voor (ik gun hem haar van harte hoor!) en heb ik er ook niet echt ruimte voor, zelfs niet als ik mijn bureau opruim :D

@Lotte: Wat houden die bouters trouwens in?

Reageren