Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
Ik zal vanavond even kijken of ik dat ding nog ergens kan vinden. Ik heb hem netjes opgeborgen, maar ben even kwijt waar presies.
lotte schreef op 06.03.2006 18:02
[quote=marthijn hoiting schreef op 06.03.2006 17:06]Lotte, dat woord onder je naam gevorderd is ook wel van toepassing als je nog maar 12! jaar bent. Toen begon ik net met me eerste paginatjes:P

Wacht even hoor... Welke gek is zo debiel om er voor te zorgen dat er "gevorderd" bij mijn naam staat? Dat zou ik willen....[/quote]

Komt omdat je meer dan 100 berichten hebt gepost hier. Beetje vreemd.....
Dat zal wel... ;p

Je moet blij zijn dat het niet andersom is.... Want ik heb nou niet echt, hoe zeg je dat, een nette kamer. Maar als ik hem eenmaal opgeruimd heb dan houd hij het zo'n 2 weken vol. Tegenover mijn laatje op school is het echt een ramp..................

Gelukkig heb ik een lieve moeder die goed met de stofdoek overweg kan ;p
@ marthijn: Ik hou gewoon van babbelen....

Edit: Maar dat zullen jullie vást wel gemerkt hebben.... Of je moet wel erg blind zijn. ;)
Nederlands
Frans
Duits
Engels
Spaans
-Straks ook Grieks + Latijns-
C++
Html
PHP
Javascript
CSS

beetje telaat maar tog
De mijne:

Nederlands
Engels,
Html
Php
Javacript
Css
Spaans (heb ik nu al les van)

Het leven is héél relax als je in groep acht zit. Bijna geen talen. Dat is een voordeel, want in talen ben ik niet goed. Op nederlands na!!!
Kom op on-topic:P Maar mijn talen zijn:

duits
frans
nederlands
engels
php
html
css

Waarvan ik jammer genoeg alleen, css, html, en nederlands bijna 100% onder de knie heb:P De anderen moet ik nog veel mee mee stoeien:P
Mijn kamer is wel redelijk netjes, een enorm groot bureau is namelijk wel prettig werken... zeker als hij leeg is. Verder zit ik hier vaak met vrienden een filmpje te kijken op de bank... ik wil niet dat hun tussen mijn onderbroeken zitten zoals beneden bij mijn zusje wel zo is.
Hehe,
Ik heb ook een vet groot buro :)
Lkkr breed en ruim, en werkt ook het best als er niks oplicht (alleen toetsenbord en muis)
En ik hou van netjes

Mijn talen...
Tja...
NL,Du,Fr,En
PHP,CSS,Mysql,HTML,(VB)
Hmm alleen PHP nog :(

Reageren