Misschien heeft het te maken met mijn muzikantenbestaan, maar ik ben op mijn best rond één uur 's nachts. Vooral als ik een deadline heb kan ik rustig doorprogrammeren tot een uur of drie.
Af en toe heb ik een "gezonde periode" en dan ga ik een tijdje lang om elf uur 's avonds pitten. Dan word ik automatisch om een uur of vijf 's ochtends wakker en dan draait mijn bioritme dus eigenlijk om.
Ik ga ongeveer 10 uur naar bed, maar voordat ik slaap en m'n oordoppen uit m'n oren zijn kan het nog wel eens tot een uur of 1 duren, elke dag dan weer 7 uur op.
Stuk of 4 maanden geleden was het trouwens wel een beetje anders, dan ging ik nog wel eens 's nachts PC'eren :)
Klopt, begon dat ook wel een beetje te voelen op een gegeven moment, zal met de leeftijd te maken hebben :).
En ook in de schoolcijfers merkte ik het... :$
Maar goed, nieuw jaar, nieuwe start ;)
Normaal slaap ik denk ik 12 uur ofzo. Alleen als ik 2 weken achter elkaar (lees: zondagavond t/m donderdagavond) voor 22:31 naar bed ga krijg ik een cd van mijn pa:-p en die neemt dat niet zo nauw geloof ik. Maar goed, ben dus weer bezig met zo'n week:-p Dit is de tweede week, oftewel, nog 1, 2, 3, 4 nachtjes en dan mag ik een cd kiezen :-p Kroese: Here I come! (overoverovermorgen waarschijnlijk)
Ik ga ongeveer om half 11 naar bed. alleen soms lukt het me niet om van de computer af te komen en dan komen mijn ouders naar boven, tja... en dan moet ik wel stoppen ;)
Wow, nooit gedacht dat een topic uit maart nog zoveel reacties zou opleveren in oktober ;)..
Maar even ontopic:
Als ik laat ga slapen, heft dat niet echt grote invloed op mijn schoolprestaties. Zijn er mensen die hier wel last van hebben?
Even een voorbeeldje van mijn kant:
Lag om Half 2 te slapen, en toch diezelfde dag 2x een 9.4 gehaald (Franse SO, en Wiskunde Repetitie).
Wel moet ik erbij vermelden dat ik mijn agenda thuis heb laten liggen, en een x aantal verkeerde boeken mee naar school heb genomen ;)