Misschien heeft het te maken met mijn muzikantenbestaan, maar ik ben op mijn best rond één uur 's nachts. Vooral als ik een deadline heb kan ik rustig doorprogrammeren tot een uur of drie.

Af en toe heb ik een "gezonde periode" en dan ga ik een tijdje lang om elf uur 's avonds pitten. Dan word ik automatisch om een uur of vijf 's ochtends wakker en dan draait mijn bioritme dus eigenlijk om.

Ik ben nieuwsgierig: hoe werkt dat bij jullie?
ligt eraan hoe laat de raid eindigt :)
ik ga meestal rond 11 ur naar bed door de weeks, vrijdag een uur of half 2 als ik uit de kroeg kom, zaterdag uitslapen en voetballen en savonds weer stappen dus weer uurtje of 2 tot 6 :)
Zondag uitslapen, naar t lokale 1e elftal kijken en savonds 12 uur naar bed nadat ik 24 heb gezien
Was te laat op me werk. Zucht, wes speelt ook WoW??
juist :) gister onyx en rag weer eens gedowned :) morgen aq40 onveilig maken
:|.... ehm, welke realm? wij hebben gister rag voor et eerst gedowned.. we bestaan pas 1 maandje.

Ik speel op dunemaul, 60 mage. Ony is ook al down. Aq40 eerste baas funtry op gedaan laatst ^^.
boulderfist, 60gnome mage :) we doen het ook net 3 weekies in MC , gaat best lekker :) bijna rag down voordat sons kwamen :P

ZG cleared MC cleared Onyx down AQ40 skeram , strax bwl in als iedereen beetje fr gear heeft
Beetje optopic blijven aub...
@wj, lees , koffiehoek

wil dr ook wel een apart topic van maken maar dan sla je helemaal door aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sow eej, wij hadden em al tot 26% voor sons :|..
Binnekort gaat ie tot 10 hopelijk.

[edit] Maak der maar een topic voor.. :P[/edit]
wes schreef op 02.10.2006 10:41
@wj, lees , koffiehoek

wil dr ook wel een apart topic van maken maar dan sla je helemaal door aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Who cares waar het topic staat, het gaat om het ontopic, niet om het onderwerp.

[edit]Aaaaaah, triest topic geopent :P[/edit]

Reageren