Misschien heeft het te maken met mijn muzikantenbestaan, maar ik ben op mijn best rond één uur 's nachts. Vooral als ik een deadline heb kan ik rustig doorprogrammeren tot een uur of drie.

Af en toe heb ik een "gezonde periode" en dan ga ik een tijdje lang om elf uur 's avonds pitten. Dan word ik automatisch om een uur of vijf 's ochtends wakker en dan draait mijn bioritme dus eigenlijk om.

Ik ben nieuwsgierig: hoe werkt dat bij jullie?
is ook wakker:)

Moet om kwart over 8 beginnen tot 10 voor half 5...

School pfffff
Ik ben er ook weer (zo even niet, dan moet ik treinen), mijn bedtijden zijn zeer wisselend, ligt aan het weer en aan de gezelligheid. :P
Meestal tussen half11 en half12 ga ik naar bed, en vaak ga ik naar eventjes programmeren om een uur of 1 slapen.
Vrijdag en Zaterdagnacht wordt vaak een latertje, en zondag dan vaak wat eerder. (zaterdag een werkdagje na het latertje, en zondagmorgen vroeg voetballen)
Zondag ben ik meestal best wel moe, en om de week toch een beetje goed te kunnen beginnen maandag om 7:00 ga ik dan rond 10:00 slapen.
Ik ben net wakker ^^ (half uurtje) Ik ga meestal tussen 9 en 10 naar mijn nest. Dan lees ik nog door tot half elf ofsow en dan sta ik 's ochtends om 7 uur op. Ik ben de enige zonder ochtendhumeur hier dus dat is nogal saai. Moet ik de tafel dekken en afruimen enzo omdat hun daar te lui voor zijn :S En mijn moeder mag van mij wel eventjes blijven liggen, die doet al veel te veel.

Btw, met een goed boek kan ik tot 5 uur door blijven lezen. Met een goede film vallen mijn ogen dicht om 11 uur.
Ik ga om 10uur onder de wol en kom er om 7 uur weer onder uit =) .

PS: Ik ben 17, altijd handig om te weten.
Ik ben 12 :P
dan is 11 uur volgens mij niet de perfecte time.
Ik ga rond 23:00 slapen, en kom er dan weer uit rond 7:00.

Maar in de vakantie ligt het er maar net aan wat ik de volgende dag te doen heb.

Goeie morgen trouwens, school komt er weer aan "zucht" weer tot 5 uur -.-
Slaap meestal tussen 2300 en 0.00. Moet er doordeweeks om 6.00 uit :(
ik ben ook weer wakker ^^
lekker intressant :P

maja..
zometeen om 10 uur naar school toe tot kwart over 5..
Ik mag vanavond weer naar school, van 18.30-22.00

Reageren