Door
PHP hulp
op 07-03-2006 21:30
gewijzigd op 08-03-2006 12:48
211 views
Ik zit me te bedenken wie eigenlijk de jongste is op dit forum. Ik denk dat ikzelf wel in de buurt kom maar ik heb geen idee.... Ikzelf ben net 12 geworden. (17 december om precies te zijn) Al denk ik dat mensen die jonger zijn dan mij niet om half tien (doordeweeks) op zijn dus tja.... Maar ach. Ik ga nu trouwens slapen.
5 december jarig? haha. Wat leuk. Kvind het wel zielig dat je voor je 15e nog geen computer hebt aangeraakt... Ik ben 12 en kan het beter dan mijn moeder. (niet dat dat zo moeilijk is....)
Kvind het wel zielig dat je voor je 15e nog geen computer hebt aangeraakt... Ik ben 12 en kan het beter dan mijn moeder. (niet dat dat zo moeilijk is....)
Maar toen wij ('oudjes') zo jong waren was een Pentium I met 60 MHz het beste wat je kon krijgen... :) Toen was Internet nog een wetenschap. De tijden zijn nu dus ietsiepietsie anders...
Maar toen wij ('oudjes') zo jong waren was een Pentium I met 60 MHz het beste wat je kon krijgen... :) Toen was Internet nog een wetenschap. De tijden zijn nu dus ietsiepietsie anders...
Toen ik voor het eerst een pc aanraakte was op mijn denk ik op mijn 8e of 9e. Leuk met zo'n 486 klooien. Eerst met een speciaal dos programma,de spellen laden enz. , later overgestapt op windows 95.
Die 486 was ooit een 286.. En die pc doet het nog steeds.