Ik zit me te bedenken wie eigenlijk de jongste is op dit forum. Ik denk dat ikzelf wel in de buurt kom maar ik heb geen idee.... Ikzelf ben net 12 geworden. (17 december om precies te zijn) Al denk ik dat mensen die jonger zijn dan mij niet om half tien (doordeweeks) op zijn dus tja.... Maar ach. Ik ga nu trouwens slapen.
Steffan schreef op 09.03.2006 13:59
Maar toen wij ('oudjes') zo jong waren was een Pentium I met 60 MHz het beste wat je kon krijgen... :) Toen was Internet nog een wetenschap. De tijden zijn nu dus ietsiepietsie anders...

Toen ik voor het eerst een pc aanraakte was op mijn denk ik op mijn 8e of 9e. Leuk met zo'n 486 klooien. Eerst met een speciaal dos programma,de spellen laden enz. , later overgestapt op windows 95.

Die 486 was ooit een 286.. En die pc doet het nog steeds.

die zet je op vrijdag aan en dan kan je op zaterdag werken? :p
Nee, niet eens. Tenzij ik hem om 23.59 aanzet en 5 min. later wil werken.
Pholeron schreef op 09.03.2006 09:48
Hmm.. tot op m'n 15e had ik nog 'nooit' een pc aangeraakt... toen speelde ik nog met autootjes en lego enzo :P

Ik was toen 12 of 13 denk ik. De eerste Pc hier was een 'Pentium MMX 200Mhz'. Natuurlijk heel fijn. En pas een jaar of 2-3 later internet, met 'n 56K modem die ontzettend veel lawaai maakte tijdens het inbellen.

Hoewel ik daarvoor ook nog plezier heb gehad met een 'Commodore 64'. Spelletjes laden van cassette, en spelen maar. En het ding werkt nog steeds (;
Begonnen op een Atari Commodore 64 toen ik nog 2 was. Oude computer van mijn vader, daarna, was 8, jaren gewerkt op ... met windows 95. Daarna heb ik tot 2 jaar geleden gewerkt op een P1 (336 Mhz) met Win98. Nu een eigen 1.3Ghz met Win2000.

En nog verlang ik terug naar mijn Atari, die deed het altijd met een 5 1/2 floppy
ik had toen ik heel jong was een vliegtuigje gevouwen van zon floppy, meteen pa over de zeik, dingen waren reteduur toen nog, stond 1/50e besturingssysteem op ofzo :D
Toen ik 6 was keek ik weleens mee met laptop van mijn vader (alleen maar orangje en zwart :P) en toen een keer met sinterklaas kregnen we een computer met freddie fish :D en op mijn 9de hadden we internet op mijn 11de kabel
Nou joh dan ben ik de jongste
Ik had ook Fredy Fish

DOS voor Atari was 2 5½ floppys
Windows 3.1, heb ik nog steeds trouwens, 3 3½ floppys
MS VB Prof. 3.0 heb ik nog steeds 10 3½ floppys (incl. documentatie)

Internet kreeg ik toen ik 10 was, en ADSL hebben we 2½ jaar nu
Ik ben 14 (nog 9 dagen dan 15)
Ik heb een hele tijd zitten werken met een 233 Mhz
Daarna 466Mhz en nu 1.7 Ghz :)

Reageren