Voorstel: Is het geen leuk idee om de script (en eventueel daarna de totorials database) uit te zoeken?
Er staan enorm veel items waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Veel items zijn sterk verouderd, of eigenlijk helemaal geen artikel waard (slechte code, geen nut, bestaat al een functie voor of is simpelweg maar 5 regeltjes...). Misschien is het ook mogelijk om items onder elkaar te plaatsen, zodat bijv. v2 van mijn nieuwsysteem gekoppeld is aan v1 als een soort revisie. Ipv dat ze er als 2 losse instaan.
Presies. Die scriptjes zijn voorbeelden, we hoeven dus geen 10 loginscripts te hebben... één hele goede met veel mogelijkheden en een hele simpele. Alles wat ertussen ligt kunnen mensen zelf combineren!
Eris, vertrouw mij maar... als ik daar wat vaart achter zet, mijn nieuwssysteem ombouw dan komt dat echt wel goed.
Echter de laatste stap moet wel van jullie afkomen...
?
Onbekende gebruiker
11-03-2006 22:04
gewijzigd op 11-03-2006 22:06
Ik help graag mee, je ziet idd vaak aan de opbouw/lay-out van een script al hoe het geprogrammeerd is. Maar ik zou bijvoorbeeld geen verschillende login systemen verwijderen als ze echt anders werken, systemen die exact hetzelfde zijn mogen uiteraard weg
edit: misschien is een poll op je nieuwssyteem efficienter, zeker als je bedenkt dat er honderden records zijn. Kun jij trouwens als mod niet bij de database? Of moet jij daarvoor naar Bas/Eris/(Arend)/(nog een volgens mij)?
Bij beroemde scripts-sites zoals hotscripts.com zie je nooit onderbouwingen, alleen een beoordeling. Kan ik me ook wel voorstellen, want de lijst met onderbouwingen zou heel lang worden en dat gaat men toch niet lezen.
Op hotscripts reageren natuurlijk duizenden mensen. Ik verwacht dat wij niet meer dan 10 reacties op een script krijgen, dan is echt wel duidelijk of het een goede of een slechte is.
Daarbij, er zijn veel scripts en niet iedereen doet hier aan mij. Daarbij hoef je niet alle scripts te beoordelen, dus zo heel erg veel reacties komen er niet op één script.
Bijkomend iets, ik hecht enorm veel waarde aan een onderbouwing. Meer dan aan een cijfertje. Maar dat is iets waar over te discussiëren valt.