Voorstel: Is het geen leuk idee om de script (en eventueel daarna de totorials database) uit te zoeken?

Er staan enorm veel items waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Veel items zijn sterk verouderd, of eigenlijk helemaal geen artikel waard (slechte code, geen nut, bestaat al een functie voor of is simpelweg maar 5 regeltjes...). Misschien is het ook mogelijk om items onder elkaar te plaatsen, zodat bijv. v2 van mijn nieuwsysteem gekoppeld is aan v1 als een soort revisie. Ipv dat ze er als 2 losse instaan.

Tevens wellicht een andere indeling?
Toch lijkt me in dit plan onderbouwing uitermate geschikt.
Misschien alleen mensen met +500 posts ofzo die kunnen stemmen? Om overzicht te behouden...
Alleen Bas is de almachtige die dit kan:(

[Zie vorige pagina over de db acces
Klopt, voor een regulier poll system is onderbouwing erg belangrijk, maar misschien is het op deze schaal niet echt lonend, maar wel nuttig om de NOOB's die enkel de macht willen hebben om mee te praten te weren uit het systeem.

Maar het is denk ik dan niet mogelijk om onze phphulp accounts te koppelen aan onze posts daar. Dat zou wel jammer zijn en daarmee is het denk ik ook niet echt makkelijk zijn om mensen maar 1 keer te laten stemmen, misschien op ip
@willen-jan
dat lijkt me enkel mogelijk als je dit script runt op de PHPhulp servers, btw heeft bas meer rechten dan jou eris?
We kunnen de useraccounts wel koppelen, maar dan moet er meer vanuit Bas komen. En het is dan een beetje afhankelijk van heb hoeveel tijd hij daar voor over heeft.

Lees export van lijst met useracounts.
Klopt, dan moet er wel steeds meer vanuit Bas komen. Daar maak je hem idd niet blij mee,

waar ik wel erg voor ben is dat je pas vanaf een bepaald aantal posts mag stemmen, maar dan zit je weer vast aan deze database:(
Lees hosten hier op PHPhulp
Dat is toch geen probleem? Als Bas wil meewerken met opruimen, wil hij ook best een keer het script naar phphulp.nl uploaden.
Ja maar hij moet wel
of: blind op Arjan vertrouwen wat betreft veilig programmeren
of: zelf alles na gaan lopen, wat weer heel veel tijd gaat kosten
Ik zou eerder zeggen: alleen leden met minder dan 500 posts mogen stemmen. Als een noob een script aan de praat krijgt, moet het wel een goed script zijn.

Reageren