Voorstel: Is het geen leuk idee om de script (en eventueel daarna de totorials database) uit te zoeken?
Er staan enorm veel items waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Veel items zijn sterk verouderd, of eigenlijk helemaal geen artikel waard (slechte code, geen nut, bestaat al een functie voor of is simpelweg maar 5 regeltjes...). Misschien is het ook mogelijk om items onder elkaar te plaatsen, zodat bijv. v2 van mijn nieuwsysteem gekoppeld is aan v1 als een soort revisie. Ipv dat ze er als 2 losse instaan.
Op posts is misschien idd geen perfect idee.
Maar wel het meest betrouwbaar, ik zal beslist niet zeggen dat ik een pro ben, maar ik kan zeker een eerste indruk of iets netjes greprogrammeerd is, en ik heb ook zeker nog geen 2000 posts:P
Aantal posts is het enige dat nu bekend is op PHPhulp. Op sommige forums zie dat er punten kunnen worden toegekend door vraagstellers. Dus als iemand je vraag goed beantwoordt, kun je punten toekennen aan diegene die je vraag goed beantwoord heeft.
Postaantal zegt imho niks. Ik kwam hier al terecht met een flinke berg kennis. En zo'n puntensysteem zit ik ook niet op te wachten. Iemand is niet goed of slecht, noob of pro... iemand is een mens, met intresse in php en dat moet gestimuleerd worden.
Misschien ook een ideetje, om het 'chatten' tegen te gaan bij een script/tut... Bvb maximum 3 reacties per gebruiker, per script. Zo kan je nog beperkt reageren, maar het script niet om zeep helpen door gans offtopic te gaan mierenneuken.... Misschien een goed idee, misschien een slecht, ik lees het wel als ik geslapen heb (;
Gewoon een open irc-verbinding erbij, en dan met z'n 3en of meer tegelijkertijd over een scripts discuseren. misschien nog wat beginners vinden die #phphulp daarvoor willen joinen.
Een lijst van alle scripts, titel + id + categorie (zodat ik kan linken).
Dat zou in princiepe genoeg moeten zijn.
Eventueel kunnen we ook de userdatabase overzetten (userid, naam/wachtwoord (sha1??)) maar eigenlijk zou dat niet hoeven want ik ga ervanuit dat mensen geen misbruik gaan maken van de mogelijkheden :).