Opzicht is dit gezwam wel geinig, maar toch niet echt de bedoeling lijkt mij.
Is het volgende misschien een idee?
Een nieuw lid op het forum moet voordat hij/zij kan posten op het forum eerst een stukje tekst doorlezen (verkorte slimme vragen stellen tutorial ofzo).
Vervolgens kan er dan aan de hand van een stuk of wat meerkeuze vragen een test worden afgelegd of de tutorial is begrepen :-)
Leg je de test niet goed af, dan kan je geen posts plaatsen. Leg je de test wel goed af, dan ben je in elk geval op de hoogte van de manier waarop vragen gesteld moeten worden.
@ Willem-Jan : neen, jouw voorstel voor wat betreft het gebruiken van de edit-knop ga ik niet gebruiken daar mijn idee voor het gebruik van de edit-knop is om mijn tekst te editen zoals deze mijnsinziens is bedoelt dus wanneer er sprake is van een typo.
Ga je inhoudelijk de posten/reply's aanpassen kan je geen opbouw meer zien in de oplossing van het probleem is mijn mening. Zelf leer ik veel van andermans toppics te lezen. En ja ik zet altijd wat positiefs neer voor de oplosser en de aandrager maar goed als dit niet mag dan hoor ik dit graag!
Maar alle gekheid op een stokje wat is er nu verkeerd aan het feit van enthousiast zijn en regelmatig posten? Willen we een sfeer gaan creeeren van:
* angst om te posten (want post ik niet te snel, te vaak, te veel, te enthousiast etc.)
Ga je inhoudelijk de posten/reply's aanpassen kan je geen opbouw meer zien in de oplossing van het probleem is mijn mening.
[..] * angst om te posten (want post ik niet te snel, te vaak, te veel, te enthousiast etc.)
Nee, dat ben ik het niet mee eens, als jij 6 berichten achter elkaar post, kan je die best in 1 bericht overzichtelijk neerzetten, het wordt pas onduidelijk als er mensen al gepost hebben, en dan mag je uiteraard gewoon je post plaatsen, maar 6 achter elkaar zonder dat iemand er wat tussen plaatst, vind ik echt niet overzichtelijker.
En ik heb het niet over te enthousiast, dat vind ik juist positiefaan je!
Dit kwam ik tegen.
Mijn mening over dit toppic is dat hier frequent wordt/werd gepost waarbij zeer opmerkelijk is de "draai/wending" die dit toppic nam want zou je het puur willen houden dan is er totaal Off-Toppic gepost.
En wat heel leuk was van het posten meerdere keren onder elkaar door dezelfde persoon en jawel hier wordt door jou niets over gezegd?
Daar heb je gelijk in...
Maar ik hoop dat je ook wel snapt dat je nu 1 topic pakt waar niks over gezegd wordt, meestal probeer ik er op een zo normaal mogelijke manier wat van te zeggen. En soms zeg ik er niks van. Zoals ook in jou topic, nu er specifiek iets over gezegd werd heb ik me er wel mee 'bemoeid', maar niet om jou persoonlijk aan te vallen, maar om duidelijk te maken dat het gewoon niet leuk is (dat ik het niet leuk vind), dat er zoveel dubbelposts worden geplaatst. Hoeveel info er ook in staat.
@ Willem-Jan : Ik begijp je en wat mij betreft is de lucht geklaard tussen ons :)
In het algemeen durf ik voor mezelf te zeggen dat ik enthousiast en zeer leergierig ben en zeker niet hier kom om te komen maar........mijn insteek is om wat te leren!!
@ Jason : ik heb net een boek over CSS besteld en met een beetje mazzel komt deze binnen 48 uur op mijn deurmat :) Heb je een idee wat ik fout doe voor mijn CSS dan hoor ik dit heel graag :)