Opzicht is dit gezwam wel geinig, maar toch niet echt de bedoeling lijkt mij.
Is het volgende misschien een idee?
Een nieuw lid op het forum moet voordat hij/zij kan posten op het forum eerst een stukje tekst doorlezen (verkorte slimme vragen stellen tutorial ofzo).
Vervolgens kan er dan aan de hand van een stuk of wat meerkeuze vragen een test worden afgelegd of de tutorial is begrepen :-)
Leg je de test niet goed af, dan kan je geen posts plaatsen. Leg je de test wel goed af, dan ben je in elk geval op de hoogte van de manier waarop vragen gesteld moeten worden.
Volgens mij hoor je gewoon normaal met elkaar om te gaan en ook zo'n beetje 100% ABN te praten...
Een keertje maakt niet uit maar dit is echt te gek.
Misschien daarom een idee; forum met strafpunten.
3 strafpunten is dan bijv. een maand niet meer posten.
Grz.
Volgens mij hoor je gewoon normaal met elkaar om te gaan en ook zo'n beetje 100% ABN te praten...
Een keertje maakt niet uit maar dit is echt te gek.
Misschien daarom een idee; forum met strafpunten.
3 strafpunten is dan bijv. een maand niet meer posten.
Grz.
Lol, dat is misschien wel wat extreem :-)
Maar opzich wel te combineren met de test waar ik het aan het begin over had? #3 strafpunten, leg de test af!
Dan spamt iedereen zo snel mogelijk tot dat hij 200 posts heeft. Dat is volgens mij ook niet helemaal de bedoeling. Ik vind het forum nu wel goed, afgezien van de zoekfunctie, die van mij wel wat beter kan. ('k vind bijna nooit een goed topic)
Dan spamt iedereen zo snel mogelijk tot dat hij 200 posts heeft. Dat is volgens mij ook niet helemaal de bedoeling. Ik vind het forum nu wel goed, afgezien van de zoekfunctie, die van mij wel wat beter kan. ('k vind bijna nooit een goed topic)
Een nieuwe user is hier niet van op de hoogte... Trouwens, spammers zijn volgens mij snel genoeg geblokkeerd! :D:D