Ik ben van plan om me pc wat sneller te maken. Maar ik heb die kast nog nooit open gemaakt. Iemand vertelde me dat je geheugen kaarten in sloten gepaard moet zetten. Ik heb volgens mij 4 sloten. Maar weer iemand anders vertelde me dat er een verschil zit tussen die 4. Kan iemand me hier meer over vertellen?
En wat betekend dat? (sorry, eerste dag met een naakte pc)
Arjan Kapteijn schreef op 15.03.2006 18:19
Ik hoef geen ledjes, koelertjes en pompjes... Ik heb een laptop van 2 kilo die 12 uur op de accu's doet, geen fans heeft en niet inlevert kwa snelheid (1 gb ram, centrino 1,4).

Centrino, 1.5, in het begin, maximum 4u, nu door slijtage, 2 à 3u ... Welk soort batterij heb jij dan wel niet steken ? (;
Steven Weijdt schreef op 15.03.2006 18:36
En wat betekend dat? (sorry, eerste dag met een naakte pc)

Wat voor Ram geheugen je hebt...
Je hebt dus DDR ram....
Centrino 1.4, wasda? :+
Centrino is een platform, wist niet dat daar ook versies van waren? ;)

Verder @Bas, Fugger ( dacht ik ) van XS heeft al de 7 Ghz gehaald met een multi-stage cascade koeling :D
Helaas is de snelheid flink afgenomen met de Intel dualcores.

Nu maar wachten op de nieuwe telg :)
Intel Pentium M dan, mierenneukers. Centrino is toch veel duidelijker ;). Verder heb ik op de plek van de cdrombrander/dvd speler een 2e accu zitten. Dat scheelt wel :).
Ach ja, dat kan ook nog ja :)
Tsja, met 2 accu's speel je vals :+
2 tegen 1 is toch niet eerlijk ;)
dus moet ik rekening mee houden met DDR ram geheugen? geheugen kopen wat daarvoor bedoelt is?
Wat is het verschil tussen DDR en andere gevallen?
Prijs, snelheid, grootte. Zoek even op Google.
Je moet wel oplette op wat voor RAM, je hebt namelijk SRAM en DRAM. Dus het beste een DDR-SDRAM.

En ff over overklokken:
Als je dat doet vervalt je garantie.

Reageren