Hallo,

Ik heb weinig ervaring met PHP en ik wil een soort van interne mailbox maken, wat zo'n beetje werkt als een private message systeem van een forum. Op dit moment hebben we een database met een stuk van 500 gebruikers erin. En die dus via die interne mailbox elkaar berichten kunnen sturen.
Ik hoop dat jullie hier genoeg info aan hebben.

gr. Jasper
Dat ze dit soort onzinnige topics niet gewoon direct blokkeren. Weer zo'n kunnen-jullie-voor-mij.

Is www.hotscripts.com niets voor je?

if ('Kunnen jullie voor mij' && !$postScript)
header('Location: http://www.hotscripts.com';);

Kunnen de bouwers niet zoiets implementeren :D
Ik ben veel makkelijker in het delen of speciaal maken van code. Echter heb ik ook zoiets van... eehm... tja...
code delen maakt me niet uit, maar er moet wel energie in gestoken worden door de tegenpartij.
*zucht* ik heb volgens mij al mijn excuuses aangeboden en ik zei ook al dat ik er mee begonnen ben.

En tevens voor de zoveelste keer. Het was niet bedoeld als een: "kunnen-jullie-voor-mij." topic.
@barman

Beetje overdreven reactie, ik snap wel dat je boos bent, maar ik vind dit topic nou geen enkel probleem, ik weet echter (bijna) niets van dit specifieke onderwerp af en dus houd ik mijn mond. Is dat niet beter voor iedereen?
HÉ!!!!! HIJ HEEFT ZIJN EXCUSSES AL AANGEBODEN@!!

Zo, ik hoop dat iemand dit lees Jasper! Kan je al posten wat je tot nu toe hebt!
Nee helaas. Zoals ik al zei heb ik weinig ervaring. En gelukkig werken we wel met zijn 2en maar we hebben nog niet genoeg ervaring om snel wat werkends in elkaar te zetten. Ik denk dat het wel morgen wordt voordat we wat kunnen posten. Aangezien de tijd er bijna weer opzit voor vandaag. :)
jeffrey, doe es niet, hou het een beetje aardig voor mekaar
niels schreef op 23.03.2006 15:17
heb je al iets jasper?

Zie boven je post. :)

Reageren