Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Ik ben 1 van die velen...
Hopen dat ik mag...
Jullie horen er nog van ;-)
Groetjes Luke
Persoonlijk vind ik een uitje leuker met lekker weer, ik heb net een bijna dood ervaring gehad met dank aan wat hagel...

Maareh, als er vraag/animo is wil ik uiteraard wat dingen gaan regelen. Maar niet zonder de hulp van Jan dus hij moet maar even kijken wat hem goed uitkomt. Hoe en wat.

De vorige keer in utrecht was geslaagd, wellicht willen we dit keer iets meer plannen (lees, niet doelloos rondlopen).
Ik hoop dat Jan dit ziet. Anders spam ik z'n mailbox vol ;-) ;-)

Maar als ik naar buiten kijk zie ik een heeeeeerlijk zonnetje...

We moeten nu eens dingen regelen in plaats van blijven uitstellen :-)
Ergens in Mei / begin juni (niet met 40 graden +) klinkt lekker
Jah doe maar, wel mooi weer idd.
En een maand van te voren de datum zeggen ( IK KAN nIET OP 13 MEI!!!) (Dan heb ik al een uit met mijn "zusjes")
Mei / Begin juni --> Iedereen op vakantie, examens, etc ????

Kunnen we het niet beter gewoon half april doen? "Dat is nog maar 2 à 3 weken" ... Mijn agenda gaat niet zo ver vooruit hoor... moet toch best lukken?
En een 'leuke' locatie...
Geen Dierentuin o.i.d. ;-)
Zoals Arjan al zegt niet rondlopen maar iets ondernemen, een leuke activiteit, bijvoorbeeld laserquesten, karten. Misschien dat dat wat is?
Gr.
Ik weet het niet, we moeten wel een beetje kunnen socializen natuurlijk. Maar ik vind verder heel veel leuk :-) Al gaan we een balletje slaan op een driving range, fine, als ik maar niet twee maanden hoef te wachten. Ik spreek nu zo veel mensen steeds op PHPhulp en MSN dat ik nu wel eens wat mensen gezamelijk wil ontmoeten.
Ja het maakt mij ook niet veel uit wat we doen, als we maar iets leuks doen, en iedereen moet het leuk vinden!
Misschien vaste prik, 1 keer per 2 maanden?
Gr.

Reageren