Dat waren er héél veel ;-)
Wanneer is het dus?
We kunnen met dat script van woonplaats misschien beter provincie ingeven... Dan zie je wat het handigste is.
Gr. Luke
Hehe... Zou kunnen, maar ik dacht meer aan iets met GD image waarmee je eerst alle plaatsen aanklikt, waar je dicht bij woon, en het systeem vervolgens in het midden tussen al die plekken eentje uitkiest.
Dus:
3 mensen in Rotterdam en 1 in Amsterdam --> Dichter bij Rotterdam dan bij Amsterdam.
Leuke fantasie heb ik, want ik zou niet weten hoe dit aangepakt zou moeten worden ;)
Hehe... Zou kunnen, maar ik dacht meer aan iets met GD image waarmee je eerst alle plaatsen aanklikt, waar je dicht bij woon, en het systeem vervolgens in het midden tussen al die plekken eentje uitkiest.
Dus:
3 mensen in Rotterdam en 1 in Amsterdam --> Dichter bij Rotterdam dan bij Amsterdam.
Leuke fantasie heb ik, want ik zou niet weten hoe dit aangepakt zou moeten worden ;)
Zou ik in ieder geval niet met een GD image doen, meer met een flashje ofzo :P
Dat is toch nog zo moeilijk. Er bestaat een functie die de coördinaten van een plaatje opslaat(waar de cursor zit). Dan sla je de x en y apart op. Telt alle x's en y's bij elkaar op. Deel het door het aantal mensen die hebben meegedaan en je hebt de nieuwe x en y coördinaten. Zet met GD2 de stip op de kaart met die x en y coördinaten. En vervolgens kijk je bij welke plaats de stip zich het dichtst bevind.