Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Ik vind het een topidee. Een andere community waar ik heel actief in ben heeft maandelijks een uitje.
Of regioborrels organiseren met vooraf iets leuks zoals karten en lasergamen ;) Let it be Utrecht ;)
Ook wel redelijk idee Crispijn ;-)
Maar ook wel eens een groot uitje voor iedereen ;-)
Gr.
P.S. Ben ff eten zo terug ;-)
Gewoon even een testje:
Wie kunnen er allemaal zaterdag 15 april in Utrecht?

Ik ga nog even niets regelen want ik ga niet Jans plannen en ideeën passeren.
Ik
PHPerik schreef op 27.03.2006 17:29
Mei / Begin juni --> Iedereen op vakantie, examens, etc ????

Kunnen we het niet beter gewoon half april doen? "Dat is nog maar 2 à 3 weken" ... Mijn agenda gaat niet zo ver vooruit hoor... moet toch best lukken?

2 a 3 weken kan niet... Of het moet over 3 weken op zaterdag zijn, dan kan ik nog wat regelen. Moet voor werk minimaal 2 weken van te voren vrij vragen...

Als Jan weer zijn uitje-site wil resetten, stem ik wel op welke dag ik kan :)

edit15 April moet dus kunnen :)
Ik! Utrecht komt mij het beste uit (ik studeer er, woon +/- een half uurtje met de bus vanaf CS)

voor zover ik weet heb ik nog niets op 15 april (naja, overdag dan... 's avonds natuurlijk stappen!)
Zijn er alvast 4 in 3 minuten...
Luke Banning schreef op 27.03.2006 17:29
En een 'leuke' locatie...
Geen Dierentuin o.i.d. ;-)
Zoals Arjan al zegt niet rondlopen maar iets ondernemen, een leuke activiteit, bijvoorbeeld laserquesten, karten. Misschien dat dat wat is?
Gr.

Waarom niet de dierentuin, lachen man.. beetje rondlopen, je kan lekker zitten en aapjes zijn cool.

Laserquesten en karten is net zoals paintball allemaal erg leuk maar daar moet je niet aan beginnen met een community-meeting-uitje. Die dingen duren maar erg kort (meer dan 15 minuten voor één rondje zal het niet zijn) en kosten een godvermogen. Daarbij heb je daarna nog niks (eten, drinken, ergen zitten).

Een dierentuin kost ook geld, maar kan je je de hele dag vermaken. En als je dan zelf eten en drinken meeneemt hoef je het niet zo enorm duur te maken. Je kan niet van iedereen verwachten dat hij ff 45 + extras neerlegt om 30 minuten te paintballen snappie.

(mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds uit naar een bbq, het enige wat je nodig heb is iemand met een grote tuin en de rest kan iedereen zelf meenemen).
Ik kan altijd wel... tenminste, op vrijdag t/m zondag...

Plaatselijke uitjes lijkt mij niet zo'n goed idee, zie profiel -> Leeuwarden -> lees: einde van de beschaafde wereld. Zo ver ik weet is Bas de enige hier die ik 'ken' via deze 'community' :-)

Edit: Mijn voorkeur gaat ook uit naar een dierentuin (en niet een pretpark, of een 'vaste kermis' zoals 6vlaggetjesland) of een BBQ, mits er iemand is die het vlees gaar kan krijgen op een BBQ, anders stel ik voor te BBQ'en in een Mac Donalds, of een Subway, of een echt restaurant...

Reageren