Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Ik vind dierentuin met lekker weer prima hoor :D
lekker weer moet wel een voorwaarde zijn dan :-P er moet dus ook een alternatief uitje geplanned worden, mocht het kut weer zijn... (of heeft iemand zin om met regen in een dierentuin te gaan rond huppelen? :-P )
Pim Vernooij schreef op 27.03.2006 17:57
lekker weer moet wel een voorwaarde zijn dan :-P er moet dus ook een alternatief uitje geplanned worden, mocht het kut weer zijn... (of heeft iemand zin om met regen in een dierentuin te gaan rond huppelen? :-P )

Hub Hub, Paraplu(b)

* kut, dat rijmt niet *
Waarom reizen we niet naar het oosten van het land en gaan het huis van lissy en haar honden onveilig maken. Ruimte zat
Dat is ook weer waar Arjan. En eigenlijk is Dierentuin niet slecht nu ik erover nadenk :)
Beetje het idee van...Iedereen vind het leuk. Laserquesten, Karten vinden de meeste meiden (denk ik) niet geweldig
Even mijn Agenda voor April:
8 April in België
15 of 22 April zit ik in de Efteling met onze klas...
Dus ik zal kijken wat ik kan doen ;-)
Gr.
Presies, het voordeel van een dierentuin is dat het voor iedereen leuk is (of kan worden, immers ben je toch met elkaar). Ikzelf ben 19 maar kan nog uren naar animal planet kijken, dus een dierentuin kan ik ook wel waarderen.

Heb Animal Planet niet ;-)
Maar Discovery Channel o.i.d. is ook altijd leuk!
Eris schreef op 27.03.2006 18:20
Waarom reizen we niet naar het oosten van het land en gaan het huis van lissy en haar honden onveilig maken. Ruimte zat

En ......... heel misschien hef ik geen entree...... voor mijn dierentuin :0)

Er kan bijv. ook gedacht worden aan een BBQ waar door meerdere mensen aan food/drinks/snacks wordt gedacht en meegenomen.
Anders ff binnenkort ergens poll+reacties aanmaken voor de maand April, dan zullen we zien wat het beste uitkomt.
Gr.
(Als ik m'n nieuwe host heb flans ik wel ff wat scriptjes hiervan daan inelkaar:P
als er intree geheft wordt kruip ik wel door een hek...

(Of er overheen)

alleen het probleem is Station -> Lissy verbinding...

Reageren