lekker weer moet wel een voorwaarde zijn dan :-P er moet dus ook een alternatief uitje geplanned worden, mocht het kut weer zijn... (of heeft iemand zin om met regen in een dierentuin te gaan rond huppelen? :-P )
lekker weer moet wel een voorwaarde zijn dan :-P er moet dus ook een alternatief uitje geplanned worden, mocht het kut weer zijn... (of heeft iemand zin om met regen in een dierentuin te gaan rond huppelen? :-P )
Dat is ook weer waar Arjan. En eigenlijk is Dierentuin niet slecht nu ik erover nadenk :)
Beetje het idee van...Iedereen vind het leuk. Laserquesten, Karten vinden de meeste meiden (denk ik) niet geweldig
Even mijn Agenda voor April:
8 April in België
15 of 22 April zit ik in de Efteling met onze klas...
Dus ik zal kijken wat ik kan doen ;-)
Gr.
Presies, het voordeel van een dierentuin is dat het voor iedereen leuk is (of kan worden, immers ben je toch met elkaar). Ikzelf ben 19 maar kan nog uren naar animal planet kijken, dus een dierentuin kan ik ook wel waarderen.
Anders ff binnenkort ergens poll+reacties aanmaken voor de maand April, dan zullen we zien wat het beste uitkomt.
Gr.
(Als ik m'n nieuwe host heb flans ik wel ff wat scriptjes hiervan daan inelkaar:P