Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Kalle schreef op 28.03.2006 22:53
Kunnen PHPerik en ik het goed maken met jullie? Zodat we wel mee kunnen. Een voorstel wij houden de sfeer erin op het afspraakje. ok?

Ik houd me niet in, ik geef wel een rondje.
Ik geef ook wel een rondje -->rondje bier, er zijn hier zoveel mensen die alcohol drinken.... Goh wat ben ik weer gul.
Kalle schreef op 28.03.2006 23:03
Ik geef ook wel een rondje -->rondje bier, er zijn hier zoveel mensen die alcohol drinken.... Goh wat ben ik weer gul.
Tsja, misschien moeten we maar eens met wat liefhebbers onder de tab gaan hangen. Maar laten we bij de "algemene uitjes" maar wel een beetje (nadruk op een beetje) rustig aan doen met alcohol.
Kalle, jij praat nog meer onzin dan ik, jouw posts gaan harder. En ik geef ook nog nuttige reacties soms ;-) :P 8-) (nu mis ik de emoti-kontjes wel)
PHPerik schreef op 28.03.2006 23:20
Kalle, jij praat nog meer onzin dan ik, jouw posts gaan harder. En ik geef ook nog nuttige reacties soms ;-) :P 8-) (nu mis ik de emoti-kontjes wel)

En ik ben er trots op.
:D

[dit is er weer eentje voor mij]
Ja dan kan ik er ook wat van. Je wilt gewoon niet dat ik boven jou komt met posts. Pff ik ga er vanacht bergen posten. Misschien dat er nog wat nuttige tussen zitten.
En dat waren weer 4 offtopic bullshit posts :)
Ohh ik had het niet eens door...
<?php
$offtopic_bullshit_post++;
?> ;p

Reageren