Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Alkmaar (A)

Wat alkmaar te bieden heeft:
- kaasmuseum
- kaasmarkt (op vrijdag)
- super de boer
- c1000
- dekamarkt

hmm... eigenlijk niks.
Otters zijn idd echt cool! :D
maar tis zo ver reizen... :'(
ey ja.. kaas is lekker.. en waarom? omdat het van een koe komt.. melk is ook lekker..

in andere woorden: KOEIE OWNEN!!!
Alkmaar is genoeg te doen bv het Waagplein!
Wæghplein ;-) Maarre, je kan daar alleen maar hangen, relaxed voor mij, kwoon er 2 minuten vandaag, maaaaaaaar... meer is het niet. Kunne we beter in het restaurant van mij (waar ik werk) hangen. Dan krijg ik korting. Dan hoef ik voor een carpaccio 'slechts' € 10,- te betalen ipv € 20,- :P
BTW Leeuwarden lijkt mij ook wel wat.
Maar zoals Bas al zei niet echt centraal, dus ik stem voor Drachten dat is al weer een stuk zuidelijker :)
Nou ja, ik denk dat we het beste jan zijn systeem weer kunnen gebruiken. En dan zien we het weer!
O btw: hoeveel 'nuttige' post moet je hebben (A)
Nuttige? Dan denk ik dat ik niet mee kan.
Sorry, dan moet ik ook afhaken kijkend naar de laatste 2 dagen.
Kunnen PHPerik en ik het goed maken met jullie? Zodat we wel mee kunnen. Een voorstel wij houden de sfeer erin op het afspraakje. ok?

Kan die site van Jan anders niet bepalen waar iedereen woont ipv waar iedereen wil wonen? Dan kan je makkelijk in een kaartje en wat leuke algoritmen bepalen welke plek het beste ligt. (Leeuwarden natuurlijk)

En alsjeblieft geen amsterdam/rotterdam, dat is meer dan 2 uur treinreistijd voor mij, vind ik een beetje veel...

Reageren