Ik heb (vind ik zelf) best wel mooie knoppen gemaakt voor mijn site. Ik heb gewoon wat met paint zitten klooien ensow. Maar ik heb nu een probleempje: Ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat de achtergrond doorzichtig is. En niet wit!!! Want dat past niet echt op bouterworld. Ik heb ook de layout "stijl" een beetje veranderd. Waardoor het nu moeilijk word omde achtegrond gewoon een ander kleurtje te geven.
Ik hoop dat iemand dit vage berichtje begrijpt en mij kan helpen!!!
Lotte welke kleuren heb je gebruikt ik maak ik in 20 seconde voor je zonder die witte uitsteeksels. En je kan beter op een andere manier dingen verwijderen als je het netjes wilt doen -->color range --> channel palette --> new palette aanmaken --> levels --> beetje brushen als het nodig is (zwart wat moet blijven, wit wat weg moet) --> click RGB --> delete active layer. Dat een paar x doorlopen en dan heb je de allerbeste masking.
Lotte welke kleuren heb je gebruikt ik maak ik in 20 seconde voor je zonder die witte uitsteeksels. En je kan beter op een andere manier dingen verwijderen als je het netjes wilt doen -->color range --> channel palette --> new palette aanmaken --> levels --> beetje brushen als het nodig is (zwart wat moet blijven, wit wat weg moet) --> click RGB --> delete active layer. Dat een paar x doorlopen en dan heb je de allerbeste masking.
[quote=Kalle schreef op 02.04.2006 20:36]Lotte welke kleuren heb je gebruikt ik maak ik in 20 seconde voor je zonder die witte uitsteeksels. En je kan beter op een andere manier dingen verwijderen als je het netjes wilt doen -->color range --> channel palette --> new palette aanmaken --> levels --> beetje brushen als het nodig is (zwart wat moet blijven, wit wat weg moet) --> click RGB --> delete active layer. Dat een paar x doorlopen en dan heb je de allerbeste masking.
Oké, even opnieuw zodat ik het kan begrijpen ;p[/quote]