Ik heb (vind ik zelf) best wel mooie knoppen gemaakt voor mijn site. Ik heb gewoon wat met paint zitten klooien ensow. Maar ik heb nu een probleempje: Ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat de achtergrond doorzichtig is. En niet wit!!! Want dat past niet echt op bouterworld. Ik heb ook de layout "stijl" een beetje veranderd. Waardoor het nu moeilijk word omde achtegrond gewoon een ander kleurtje te geven.

Ik hoop dat iemand dit vage berichtje begrijpt en mij kan helpen!!!

Groetjes, lotte
ik zit de hele tijd naar jans mineur te luisteren... Ik ben echt een klassieke muziek fan.. :D
Tempest van Beethoven :)

Die is mooi
Nog nooit gehoord... Maar ik zal het eens gaan zoeken ;p
Nu al? Dat voorspelt veel voor later....

Maar hier ff iets geprobeerd met dat plaatje van jou.

edit: verpest mijn hele image gif... hmm Ik had het alleen nietopgeslagen als .psd
zeker doen :) ik ben nu op de piano aan het oefenen :)
Woopie100, hoe heet hij precies? (dat nummer :D)
Typ dat maar in op google
Die ligt al in haar nest.
lotte schreef op 02.04.2006 20:47
ik zit de hele tijd naar jans mineur te luisteren... Ik ben echt een klassieke muziek fan.. :D

Hoi Lotte,

dat stukje is niet echt klassieke muziek hoor. Het is een stukje improvisatie, gewoon gaan zitten en spelen zonder dat je van tevoren weet wat :-)

Ik heb een kleine PhotoShop tutorial voor je gemaakt over hoe je een transparante GIF kunt maken.
Ik heb nu weer een probleempje:
http://www.bouterworld.nl

Zoals je (misschien) ziet is mijn layout opgebouwd uit tabellen met daarin plaatjes. Nou weet ik niet hoe ik mijn knoppen erop moet krijgen, omdat in die tabel eigenlijk al een plaatje staat... Kan iemand mij helpen?

Reageren