hallo allemaal ik ben net nieuw ik begin net met websites bouwen ik vind het nog al moeilijk maar dat zal wel logisch zijn . Ik had een vraagje kan iemand mij uitleggen hoe en waar ik alles neer moet zetten want ik zie al die codes en heb geen idee waar ze moeten staan
in dreamweaver dus kan iemand mij halpen A.U.B.
alvast bedankt :)
Brute icon idd Arjan!!
Heel veel plezier en suc6 gewenst eelke!!
Kom je ergens niet uit of heb je vragen dan gewoon hier neerzetten op het forum en dan gaan we je zeker helpen en (hopelijk) ook je een passende oplossing bieden.

Vooral niet vergeten om ook te genieten van al het moois wat je maakt of hebt gemaakt :)
em arjan kapteijn is die editor gratis ?

* heb em al
Jup, klik. Ik vind het een erg goede, maar er zijn er natuurlijk nog veel meer. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur.
heb je ook een simpele tutorial om mee te beginnen en dan steeds wat moeilijker
???????????????????????????????????
Hoi Eelke

Welkom en succes. En zoals hier al eerder gepost. Heb je vragen gewoon stellen. Er is altijd wel iemand wakker voor een antwoord. En heb je site (bijna) af post dan een link. Je tips stromen dan naar je toe
ik heb al een siteje me allereerste maar daar heb ik geen info op ( ik heb ook een account op html-site.nl) daar doe ik ook wat tuts en met die kennis heb ik deze site gamaakt http://north13.50webs.com
me allereerste dus .. :P
heey,
Allereerst even suc6

Mooi begin, met divs.

Tip:
Kijk hier eens, heb ik zelf altijd veel van geleerd (van fouten leer je ;)).
Mooi design. Alleen menu zou ik iets meer laten opvallen, doe het huidige item wit of zo.

Veder Arial, Helvectica, sans-serif als lettertype instellen

Reageren