hallo allemaal ik ben net nieuw ik begin net met websites bouwen ik vind het nog al moeilijk maar dat zal wel logisch zijn . Ik had een vraagje kan iemand mij uitleggen hoe en waar ik alles neer moet zetten want ik zie al die codes en heb geen idee waar ze moeten staan
in dreamweaver dus kan iemand mij halpen A.U.B.
alvast bedankt :)
raymond ik hou nie egt van engelse ik snap engels wel maar die html taal niet heb liever in het nederlands en dat vraag ik ook :P een goede simpele beginers TUT('S) dan kan ik aan de gang
'k heb ff gegoogled maar kan niet echt wat vinden.
mischien heb je hier wat aan:
hoe ik HTML heb geleerd:
1) eerst wat eprutst in frontpage (of andere editor) end an de bron daarvan bekeken.
2) toen wou ik meer, ik heb o.a. Handleidin HTML doorelezen (www.handleidinghtml.nl)
3)toen begon het te dagen nij mij, toenben ik eoon begonnen en dan gewoon wat uitproberen en weer je fouten herstellen
4) toen css op handleiding html
5) nu php
Waar je zeker ook veel leerds is hiiiiieeer
Dit was niet wat je bedoelde, maar mischien heb je er wat aan
Maak in frontpage, dreamweaver of soortgelijk programma eens een leuke layout. Gewoon visueel. Kijk daarna in de broncode en vogel uit hoe de pagina is opgebouwd. Hoe maak je een tabel? Welke tekens zorgen voor een rij, welke voor een kolom? Voeg plaatjes toe, hoe kan je die positioneren op je pagina?
Gewoon even flink html-en. Dat is volgens mij echt de basis van het programmeren. Je moet toch weten hoe precies je te werk moet gaan.
Succes! Tof dat er elke dag weer nieuwe mensen beginnen met het maken van website's.
de drang om php te leren weet niet ik ken een jonge die zei dat et vet goed was en vooral dat actionscript heel goed was maar hij zij dat dat nog wat te moeilijk was