Ik ben al erg lang op zoek naar een webhost (gratis) maar schiet dus echt niet op! Maar nou dan toch maar weer op zoek naar een betaalde. Nou vond ik deze:
budgetwebhosting.nl
12 euro per jaar! Kei goedkoop, maar heeft iemand hier misschien ook ervaring mee of iets over gelezen? Als iemand deze host heeft wil ik graag de voor en nadelen weten en misschien een phpinfo bestandje vanaf de server zien?
Ik heb al een aantal klachten gelezen.
Meerdere goedkope hostings met klachten en nou ben ik bij webreus.nl iemand hier ervaring mee? (zelfde verhaal als boven)
[quote=Arwin schreef op 09.04.2006 15:28]Als ik jou was zou ik een andere nemen bijv. e-dentify.nl daar heb je een host voor €22,- per jaar en dan heb je 350MB.
groetjes van Arwin
Dankjewel, ik zal even kijken :) Heb jij die host ook? [/quote]
Dat had ik wel gevonden. Nee ik bedoelde een phpinfo bestand vanaf je server zelf. Plaats <?php phpinfo() ?> in een bestandje en upload deze, en dan kan je alle info van de server zien.
Maar ik lees hier nog al slechte reacties over e-dentify: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587
over dat infobestandje weet ik niets want ik heb gisteren het contract gesloten dus ik heb het maandag of dinsdag. Mijn broer gebruikt het ook en bij hem werkt het ook goed.
En als er een probleempje is dan kan je gewoon hus gratis nummer bellen en dan regelen ze het zo.