Beste phphulpers,

Ik ben al erg lang op zoek naar een webhost (gratis) maar schiet dus echt niet op! Maar nou dan toch maar weer op zoek naar een betaalde. Nou vond ik deze:
budgetwebhosting.nl
12 euro per jaar! Kei goedkoop, maar heeft iemand hier misschien ook ervaring mee of iets over gelezen? Als iemand deze host heeft wil ik graag de voor en nadelen weten en misschien een phpinfo bestandje vanaf de server zien?

BVD!
b-one.net !!!

onbeperkt dataverkeer :)
Woopie100 schreef op 09.04.2006 16:47
b-one.net !!!

onbeperkt dataverkeer :)

Ziet er ook goed uit :) Maar staat helaas niet op www.webhosters.nl/perserv.php
Maar ik had ook al een keuze gemaakt. Toch bedankt.
Alphaxs.nl Maar het is toch te duur waarschijnlijk ;)

Degene die mij onbeperkt dataverkeer kan lever mag het mij doen. Maar dan host ik er wel een project op van 10.000 gig per maand...
Daar betaal je al meer dan 100 euro p/j voor een goed pakket.
@Woopie: Onbeperkt dataverkeer en email-accounts voor $ 1,45 per maand? Droom fijn verder...

Dat zou betekenen dat ik voor $ 1,45 1 miljoen gig per maand er door kan jassen. Dat gaat natuurlijk nooit lukken! Ze knijpen de boel dusdanig af dat er slechts een paar gig per maand verstuurd kan worden. De bekende kleine lettertjes.

Voor niets gaat de zon op.
Ik heb het nagevraagd via de live support... Het mag zolang je maar niet teveel serverbelasting vraagt en er eeen download server van maakt...

Ze zeiden ook nog dat ze een klant hebben die nu 600GIG per maand dataverkeer heeft en dat ze dat gewoon tolleren dus ik mag dat ook doen ;)
Woopie100 schreef op 09.04.2006 18:51
Ik heb het nagevraagd via de live support... Het mag zolang je maar niet teveel serverbelasting vraagt en er eeen download server van maakt...

Ze zeiden ook nog dat ze een klant hebben die nu 600GIG per maand dataverkeer heeft en dat ze dat gewoon tolleren dus ik mag dat ook doen ;)

Dataverkeer = €€€

"Ze zeiden"... Enig bewijs dat ze echt zo'n klant hebben? Anders kan ik ook zeggen dat ik een paar miljard op m'n bankrekening heb... :)
wat dacht je dat ze de klant zelf zijn...
Hoezoo kost dataverkeer hun geld?? :) moeteen ze dat aan de providers betalen ofzow??

Maargoed... vraag het anders na op b-one..
Woopie100 schreef op 09.04.2006 18:58
Hoezoo kost dataverkeer hun geld?? :) moeteen ze dat aan de providers betalen ofzow??

Maargoed... vraag het anders na op b-one..
Gymnasium zeg je? Dan heb je nog een hoop te leren... Nogmaals, voor niets gaat de zon op. De rest kost geld, dus ook dataverkeer. Bij de ene provider betaal je $ 1,45 voor een compleet pakket inclusief het zogenaamde onbeperkte dataverkeer, bij de ander betaal je $ 1,- per 1 GB dataverkeer... Nu is $ 1,- misschien wat overdreven per GB, maar het komt meer in de buurt van de werkelijke kosten dan dat b-one.net jou probeert voor te houden. Het verhaal van b-one.net hoort thuis in de categorie runder-uitwerpselen.

Reageren