Beste phphulpers,

Ik ben al erg lang op zoek naar een webhost (gratis) maar schiet dus echt niet op! Maar nou dan toch maar weer op zoek naar een betaalde. Nou vond ik deze:
budgetwebhosting.nl
12 euro per jaar! Kei goedkoop, maar heeft iemand hier misschien ook ervaring mee of iets over gelezen? Als iemand deze host heeft wil ik graag de voor en nadelen weten en misschien een phpinfo bestandje vanaf de server zien?

BVD!
wel duurder dan e-dentify
ik weet niet of www.pcextreme.nl al is vermeld maar naar mijn ervaring (2j) zijn zij qua prijs/ kwaliteit uitstekend.
Als 1€/maand overdreven is zou ik zelf niet weten waar te gaan.

vg,

thomas verbeke
Firefox kan de server op www.hostenet.nl niet vinden.
Is de url wel goed? of zijn ze down. Dan is t al een goed begin.
eff een TIP: ga nooit te goedkoop, dit omdat ik al meerdere keren gelezen heb dat kinderen van 12-14 jaar reseler zijn en als er problemen zijn, zijn die plots niet meer aansprakelijk....

ik wil maar zeggen dat je beter bij een groot dan bij een klein bedrijf hosting, ect. koopt!
@tommy, da heb je zeker gelijk in :) daarom zoek ik ook erg goed naar de reacties enzo en koop nooit zomaar iets. Maar PcExtreme heeft erg goede reacties van mensen die er al jaren bij zitten! pakketten zien er goed uit! Alleen PHP4&PHP5 snap ik niet hoe hun dat doen :P maar goed. En SSH toegang! 300MB en 16.000MB dataverkeer p/m voor 2,50 p/m (30 p/j) is zeker geen geld! Ik denk dat ik deze neem!
Turmin schreef op 09.04.2006 15:59
Firefox kan de server op www.hostenet.nl niet vinden.
Is de url wel goed? of zijn ze down. Dan is t al een goed begin.

Het is hostnet.nl, zonder e tussen host en net. En die schijnt wel goed te zijn, een klant van me heeft daar ruimte.
Hmm

Prijs
Maandelijks € 6,95
Eenmalig € 9,95

Algemeen
50 MB Harddiskruimte
2 GB Dataverkeer

3 mailboxen

Veel duurder en minder dan die anderen.
Reacties zijn niet echt positief. Ik zie ook niks van PHP en MySql enzo staan.

Ik heb nou gekozen voor PcExtreme :) Bedankt allemaal!
Turmin schreef op 09.04.2006 16:08
Alleen PHP4&PHP5 snap ik niet hoe hun dat doen :P maar goed.
*.php bestanden worden door php4 geparsed, en *.php5 bestanden door php5 :) is in te stellen via htaccess volgens mij, maar zij hebben het in apache ingesteld, zwaar relaxt :)
cool :) had ik nog nooit van gehoord dat dat kon.

Reageren