Na het PHPuitje van afgelopen zaterdag zaten we op het IRC nog na te borrelen en de belevenissen van de dag door te praten en toen kwamen op het volgden Idee:

PHPhulp T-shirts
Een T-Shirt met het enige echte officiele PHPhulp logo rechts boven in en met op de achter kant de teskt (www.)PHPhulp.nl

Wat zal de prijs zijn?
De prijst is sterk afhankelijk van de aantal bestellingen dit omdat hoe meer je besteld hoe goedkoper het wordt.

Wil je ook 1 of natuurlijke meerdere T-shirts post het dan even in deze topic. Het verplicht je nog tot niets.
Maar er mogen toch maar een paar kleurtjes inzitten? En het logo van phphulp lijkt me logischer...
Harmen nee dat gaat niet. Je moet met zoveel dingen rekening houden daar wordt je niet goed van...
Spreadshirt.. open daar een phphulp.nl shop, kan iedereen zn eigen t-shirt ervan maken, met het phphulp logo etc.. :o
Eris schreef op 10.05.2006 15:31
Harmen nee dat gaat niet. Je moet met zoveel dingen rekening houden daar wordt je niet goed van...

Wat dan, het word toch gewoon 1 plaatje? Of bedoel je die 'wedstrijd'?
DaeDaluz schreef op 10.05.2006 15:42
Spreadshirt.. open daar een phphulp.nl shop, kan iedereen zn eigen t-shirt ervan maken, met het phphulp logo etc.. :o

Weet je ook prijzen, heb zo'n idee dat die beetje hoog zijn.
Op hema.nl daar ergens kan je toch ook t-shirts krijgen?
/me besteld er 2 :)
Ik bestel er ook 1.
Als me ouders dit niet goed vinden... :D
En uit eindelijk gaat het niet door :P
Normaal plaats je toch zo'n topic als je cker weet dat het doorgaat? Of is het al cker
is het geen idee om in de startpost een lijsje te maken met mensen en het aantal t-shirts dat ze willen, dan heb je een beetje idee hoeveel er (ongeveer) besteld worden.

Reageren