Na het PHPuitje van afgelopen zaterdag zaten we op het IRC nog na te borrelen en de belevenissen van de dag door te praten en toen kwamen op het volgden Idee:

PHPhulp T-shirts
Een T-Shirt met het enige echte officiele PHPhulp logo rechts boven in en met op de achter kant de teskt (www.)PHPhulp.nl

Wat zal de prijs zijn?
De prijst is sterk afhankelijk van de aantal bestellingen dit omdat hoe meer je besteld hoe goedkoper het wordt.

Wil je ook 1 of natuurlijke meerdere T-shirts post het dan even in deze topic. Het verplicht je nog tot niets.
iek arm sijn, is die goedkoop ofnie?
Ik wil er denk ik ook wel 1.

Het ontwerp moet strak zijn, maar toch apart ;) En het is zeker handig als hier bijv een nieuws item voor komt... en dan een verwijziging naar dit topic ofzo...
Ontwerp:

- logo in het klein op de borst
- logo groot op de achterkant
- PHPhulp.nl onder/boven het logo op de achterkant

Gewoon een wit t-shirt.

Zoiets zat ik aan te denken... Wat vinden jullie daarvan?
Het ligt aan het ontwerp, een heel wit shirt met een logo van 10x10 en achterop phphulp. Ernstig saai, maar wel grappig als zwemshirt ofzo, of je schoenen mee te poetsen ;) :P --> maak er wat moois van.
Als het shirt mooi is, dan wil ik er wel één!
Ik heb wat shirts van tweakers.net, klein zwart met een klein logotje op de borst en de url op de achterkant.

Zeer functioneel en slaapt echt lekker.
Mark schreef op 10.05.2006 15:57
[quote=DaeDaluz schreef op 10.05.2006 15:42]Spreadshirt.. open daar een phphulp.nl shop, kan iedereen zn eigen t-shirt ervan maken, met het phphulp logo etc.. :o

Weet je ook prijzen, heb zo'n idee dat die beetje hoog zijn.[/quote]

Kijk zelf maar :)
hoe zit het ondertussen met de shirts? gaat dit nog door? want heb er zeker wel interesse in.
En dan is het misschien ook een idee om er wat pennen bij te laten maken als merchandise?
Tenminste, ik heb altijd een tekort aan pennen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik die gratis pennen van Natuurmonumenten, Unicef en de CZ Groep ook een beetje beu begin te raken ^^

Een goed schrijvende, lekker in de hand liggende balpen met logo en URL van PHPhulp is een stuk fijner en ook ideaal om uit te lenen aan anderen onder het motto 'pimp my PHPhulp' :o)

Als er meer gemaakt kan en gaat worden, is het misschien handiger dat direct met de eventuele t-shirts te doen; dat scheelt verzendkosten ;o)
/Doe dan wel een witte polo dat staat wat interessanter :)

Reageren