Na het PHPuitje van afgelopen zaterdag zaten we op het IRC nog na te borrelen en de belevenissen van de dag door te praten en toen kwamen op het volgden Idee:

PHPhulp T-shirts
Een T-Shirt met het enige echte officiele PHPhulp logo rechts boven in en met op de achter kant de teskt (www.)PHPhulp.nl

Wat zal de prijs zijn?
De prijst is sterk afhankelijk van de aantal bestellingen dit omdat hoe meer je besteld hoe goedkoper het wordt.

Wil je ook 1 of natuurlijke meerdere T-shirts post het dan even in deze topic. Het verplicht je nog tot niets.
Of als nieuws item?
Valt het nóg meer op!
Ik weet het als het in een betere vorm gegoten wordt zal het ook op een FP worden gezet met een mooie oproep. Hellaas is dat nog niet zo ver.

Ohja ik wil er wel 3 ;)
Ik wil er ook wel 1 :)
Haha,
Iedereen weer nieuwe kleren, strax loopt daar bij het volgende php-uitje daar een groepje rond met alleen maar PHP-shirtjes :)
Dat is juist ook leuk hè ;-)
Ik koop er zeker wel een.
Tot de 20€ ga ik :D
...Straks wordt het nog duurder als merkkleding :D
Jep, ik wil makkelijk mee doen :P en dan iedereen zijn shirt aandoen met een uitje, kan je mooi reclame maken ;)
Als er T-shirts komen wil ik er zeker ook ééntje.
ff een vraagje, kunnen er achterop dan bij www.phphulp.nl niet de naam van de persoon? of de nickname? dat lijkt me best vet en is zeer handig voor een meeting, en dan heb ik nog meer exclusieve shirts (ik heb er een stuk of 30)

* ookal kost dit me meer geld, geen probleem.. ik vraag alleen of die mogelijkheid er is ^^
Het ontwerp is nog steeds niet bekend zeker. Misschien alleen het logo op de voorkant en de link.

Aparte "namen" enz gaan niet omdat je van elke versie er dan 10 moet bestellen (Of met transfer druk gaan werken)
Ach als het niet mogelijk is dan zijn er ook nog stiften,maar het blijft een leuk idee.

Reageren