Zelf heb ik geen moeite met vmbo, kan makkelijk havo alleen ik leer nooit dus heb het nu lekker makkelijk ^^ en daarom houd ik genoeg tijd over voor php/css/leveldesign/videobwerking etc.
Vorig jaar examens gedaan het was egt HEERLIJK, die vakantie er om heen JAMMIE. Tip: gewoon 1 à 2 uur, ligt eraan wat voor examen, van te voren gaan en dan tjille met je boekje voor je. Lekker 5-en halen of 7's of .. en net over gaan heerlijk!!!!
haha kijk das lkkr ik leer nu voor nederlands (voor het eerst) en zo erg is het eigenlijk nog niet gewoon lkkr muziekje opzetten niet te hard en dan ff een keertje doorlezen elke dag:)
zal wel komen door het weer dat ik leren eindelijk eens een beetje leuk vind:)
normaal krijg ik er altijd hoofdpijn van:p
wel raar PHP blijft zo in me hoofd zitten maar nederlands niet:S:(
Cijferlijst:
Ne 7.0 (een 4 nodig dus)
Du 4.6 (kan ik nog laten vallen)(een 6.4 nodig)
En 7.1 (3,9 nodig)
Wi 7.0 (4 nodig)
Na 6.4 (4.6 nodig)
Sc 6.0 (5 nodig)
Ec 7.1 (3,9 nodig)
Ma 8.0 ---> geen examen in doen, wel 2 compensatie punten, ik mag dus in totaal 3 vijfen staan of 1 drie of 1 vier en 1 vijf...
Lo Voldoende
Ckv Goed
Sectorwerkstuk: Voldoende :)
Ikke was vorig jaar aan de beurt, ken wel ongeveer 30 mensen die wel dit jaar doen (ik deed havo hun vwo, maar zei kennen geen php;))
Ik was vorig jaar aan de beurt, maar ik ken wel ongeveer 30 mensen die dit jaar examen doen (ik deed HAVO en zij doen VWO, maar zij kennen geen PHP ;) )
Misschien terug naar de middelbare school? ;p
Overigens vind ik het persoonlijk vrij stom wanneer je ervan uitgaat dat een zesje of zeventje voldoende is. OK, het is wel voldoende maar als je zeker weet dat je meer kan, waarom zou je dat dan niet doen? Zonder met een vingertje te wijzen: Jason, als je VWO kan en je doet VMBO, waarom zou je dan niet hoger inzetten?
Hoe dan ook, het is uiteraard allemaal aan jullie om te bepalen hoe en of je je examen wilt afleggen. :) Ik heb het al vier jaar geleden gedaan.