Sorry dat ik het zeg, maar gezien de cijferlijst komt deze uitspraak op mij over als opschepperij. Het verschil tussen VMBO en VWO is dermate groot dat je uitsluitend 10-en had moeten hebben om deze uitspraak waar te maken.
Maar toch, veel succes met je examens en je vervolgopleiding!
Sorry dat ik het zeg, maar gezien de cijferlijst komt deze uitspraak op mij over als opschepperij. Het verschil tussen VMBO en VWO is dermate groot dat je uitsluitend 10-en had moeten hebben om deze uitspraak waar te maken.
Maar toch, veel succes met je examens en je vervolgopleiding!
Daar wou ik me ook bij aansluiten :) Overigens, volgens mij kán je niet eens weten of je VWO kan, omdat je het niet doet. Je weet pas óf je het kan, wanneer je het al gedaan hebt. Eigenlijk best een filosofische uitspraak hè? :p
Offtopic: Frank, nog altijd leuke meiden daar? Lekker zonnetje ook?
Edit:
Nog meer offtopic: hoe offtopic kan je eigenlijk raken in een offtopic forum? :\
over kleine 2 weken... is het dan zover heb ik me eindexame >.< VMBO Theoretische leerweg :P.
naja lijkt me nix moeilijks. dat hele eindexame heefty maar 1 voordeel. je hebt heeel veel vakantie daar geniet ik dan ook van ^^ :P ff om alle mensjes jaloers te maken. ik heb lekker 15 weken vakantie (excl. de 7 exame dagen). dus ik wens iedereen nog veel suc6 op sgool/werk :P
Cijferlijst:
Ne 7.0 (een 4 nodig dus)
Du 4.6 (kan ik nog laten vallen)(een 6.4 nodig)
En 7.1 (3,9 nodig)
Wi 7.0 (4 nodig)
Na 6.4 (4.6 nodig)
Sc 6.0 (5 nodig)
Ec 7.1 (3,9 nodig)
Ma 8.0 ---> geen examen in doen, wel 2 compensatie punten, ik mag dus in totaal 3 vijfen staan of 1 drie of 1 vier en 1 vijf...
Lo Voldoende
Ckv Goed
Sectorwerkstuk: Voldoende :)
Gaat dus lukken, op mijn sloffen
Wij mogen maar 1x compenseren (indien je 6 vakken + isp hebt, anders heb je pech bij 6 vakken)
- niet examenvakken, maar moeten wel voldoende afgerond zijn! -
MA: 7,0
LO: V
KV1: V
Dus who cares? ik kan voor de meeste vakken 1 4 halen of minder, en ik kan nog 1 vak laten vallen, en nog 1 compenseren, en je mag 1 onvoldoende staan?! dus eigenlijk staat het wel vast :S
Mijn examens beginnen vrijdag met wiskunde, ik doe HAVO examen, maar heb de vrijeschool gedaan, waardoor ik 2 jaar later ben met examen doen dan op een reguliere school.
[quote=Zim schreef op 13.05.2006 19:11]Ikke was vorig jaar aan de beurt, ken wel ongeveer 30 mensen die wel dit jaar doen (ik deed havo hun vwo, maar zei kennen geen php;))
Ik was vorig jaar aan de beurt, maar ik ken wel ongeveer 30 mensen die dit jaar examen doen (ik deed HAVO en zij doen VWO, maar zij kennen geen PHP ;) )
Misschien terug naar de middelbare school? ;p
[/quote]
Je hebt mijn slechtste vak al weer gevonden zo te zien?