Ik erger me steeds meer aan newbies die een systeem hebben gedownload en nu ff wat willen aanpassen zonder kennis. Zijn er vast wel meer die zo denken. Is hier niet iets tegen te doen?
Om je een hart onder de riem te steken: die newbees zullen er altijd zijn....
En je gaat wel een beetje de diensmeisjes kant op met je 1e punt. Je wilt helpen of niet.... Zoiets als: .... werkt niet + toevoeging van snel hulp vind ik totaal geen probleem en das niet netjes gezegd of vriendelijk wel aandringend. Achja tis per persoon anders, normen en waarden straatje...
*Achja iedereen maakt fouten, al verbeter ik ze vaak :P.
*Ieder zijn manier van reageren
*HELEMAAL MEE EENS, zoals ik ook al eerder zei
Ik erger me steeds meer aan newbies die een systeem hebben gedownload en nu ff wat willen aanpassen zonder kennis. Zijn er vast wel meer die zo denken. Is hier niet iets tegen te doen?
Ik heb het geleerd door zelf dingetjes aan te passen of zelf te bouwen.
Ik ben ook geen pro, maar kan wel redelijk php'n.
Maar het is wel leuk om mensen te helpen.
Als we nou eens alle newbees een, niet al te moeilijke, opdracht geven voor het maken van een scriptje. Dan kunnen de oldbees (hmmm) het bekijken en beoordelen. Aan het eind krijgt er een de titel 'newbee van de maand/jaar'...
Ik ben volgens mij best een php-newbie, maar ik kan mensen wel helpen met andere vragen dan vragen over php-scripts op deze site... hoeveel die er dan ook zijn...
[quote=Kalle schreef op 04.06.2006 23:03]Wanneer ben je een oldbee?
edit: laat me raden vanaf 1501 posts ;P
Gefeli Kalle, als je hier op reageerd ben je officieel 1337. Teminsten, bijna dan... er kan er maar ééntje echt 1337 zijn :+.[/quote]
YESSSSSSSSSSSS, ben ik dan ook je grootste phphulp vriendje?
Je gaat hard Kalle!
Moet je me eens met bier zien drinken(meeting hield ik me, persoonlijke omstandigheden) of op het voetbalveld zien, DAN ga ik pas hard :P:P