Ik erger me steeds meer aan newbies die een systeem hebben gedownload en nu ff wat willen aanpassen zonder kennis. Zijn er vast wel meer die zo denken. Is hier niet iets tegen te doen?
Ook ik ben ooit begonnen met een (text-based)-gastenboekje welke ik uitwerkte naar o.a. een CMS en mijn eerste echte kennismaking was met PHP...zoals reeds gezegd: "iedereen moet het leren", zo is het ook, wél verwacht ik van zo'n iemand dat deze open staat voor commentaar / kritiek....
Zelf zal ik niet snel een (PHP-gerelateerde) vraag stellen op welk forum dan ook, mede door de ervaring en zelfredzaamheid weet ik ieder probleem / bug wel te overwinnen. Daarnaast help ik liever iemand anders met een vraagstuk :P
Helpen is de meervoud van Hulp en ik vind dat we met z'n allen proberen dit forum zo laagdrempelig mogelijk te hebben en te behouden voor iedereen die maar dan ook iets met PHP te maken wil hebben.
Zelf ben ik effies iets minder hier aanwezig omdat ik gestart ben met een nieuwe job waar ik het super naar m'n zin heb en een stuk nieuwe uitdaging ligt in leren van alles wat met servers te maken heeft :)