Hallo mede-php'ers!

Hoe staat het met de oranje sferen op jullie sites? Is er ook al enige oranje-gekkigheid te bevinden? Extra WK-Scripts? Of andere leuke kleurtjes of foto's!?

Hier mijn 'kleurenfestijn!': www.stefanuzz.nl

Wie nog meer ;-)?
www.wkkoorts.nl heb ik moete maken
:( me site is nog lang nie af.. anders hak er egt wat mee gedaan!
Wegens mijn gruwel tegenover deze 'wk-gekte' weiger ik er ook maar in de kleinste zin aan mee te doen :)

Dus nee, ik heb geen oranje afwasmiddel, geen oranje koeken, geen balletje op de auto geplakt, geen hollands geheime wapen noch een sosjaal nog een pringles dinges.

Ik was ook niet van plan de wedstrijden te gaan kijken...

Maar goed, is internet weer wat rustiger, geen files, straten verlaten, geen 'wandelaars' overal, geen bootjes die door de sloot scheuren. Ooh, wat is het wk toch mooi. Totdat holland gewonnen heeft en de overburen tot 3 uur 's nachts in de tuin zo dom gaan zitten lachen dat je aanslagen gaat plannen (zo, nu luistert de AIVD ook weer mee :)
Vind mijn website al oranje genoeg... Dus ik doe er geen zak aan.

Baal er wel van de Wk 9 juni begint en niet in juli als ik weg ben...
Je handje en je achtergrond lijken wel verdacht op 'Oranje' Jelmer :-) Niet even veranderen naar blauw?

2-0 nu..
Stefan schreef op 04.06.2006 21:38
2-0 nu..

o ja is der dan een wedstrijd bezig?:p

ikzelf heb nog geen .nl domein

en ook al als ik er eentje had had ik hem nog niet oranje gemaakt of een klein beetje na het wk smaakje

ik vind het maar dom dat voetballen de hele tijd tegen een bal aan trappen en hopen dat ie het doel in gaat zodat er na de wedstrijd rellen zijn als er 1 van team's heeft verlorren

blehhhh getver de hele tijd na zo een bal kijken

als je boos bent trap je maar tegen een boom aan ofzo:).....

na ja mijn mening toch?:p

GR. mebus!

edit: ik hoop dat de voetbalfans nu geen hekel aan me hebben??:p
mebus schreef op 04.06.2006 21:44
[quote=Stefan schreef op 04.06.2006 21:38]2-0 nu..

o ja is der dan een wedstrijd bezig?:p

ikzelf heb nog geen .nl domein

en ook al als ik er eentje had had ik hem nog niet oranje gemaakt of een klein beetje na het wk smaakje

ik vind het maar dom dat voetballen de hele tijd tegen een bal aan trappen en hopen dat ie het doel in gaat zodat er na de wedstrijd rellen zijn als er 1 van team's heeft verlorren

blehhhh getver de hele tijd na zo een bal kijken

als je boos bent trap je maar tegen een boom aan ofzo:).....

na ja mijn mening toch?:p

GR. mebus!

edit: ik hoop dat de voetbalfans nu geen hekel aan me hebben??:p[/quote]

Ja.. ik vind ook dom achter een bal aanrennen.. en als je em hebt.. schiet je em weg..

LEKKER DOMME SPORT!

Maar ja.. toch zou ik me site wel veranderen...

Omdat ik een thema altijd wel lol vind:P
H.U.N.T.E.L.A.A.R

Ik beleef het gewoon in de kroeg of met een biertje voor de teevee
Al mijn site's zijn wel een beetje oranje, maar dat is omdat t me lievelingskleur is :P. Voetbal boeit me niet zo, ik sluit me maar aan bij Jelmer :P.

Reageren