Hallo mede-php'ers!

Hoe staat het met de oranje sferen op jullie sites? Is er ook al enige oranje-gekkigheid te bevinden? Extra WK-Scripts? Of andere leuke kleurtjes of foto's!?

Hier mijn 'kleurenfestijn!': www.stefanuzz.nl

Wie nog meer ;-)?
@Jelmer volgens mij heeft dat ook niks meer met marketing te maken, meer met een Nederland wat gek aan het worden is.

We hebben alles wat we willen we weten niks meer te doen en ja dan ga je je heil zoeken in zulke dingen.
Ja nederland is voetbal gek over het algemeen en 'de zakenwereld' spelen daar prachtig op in, zoals elke happening. Wat denk je van de muziek die wordt gespeeld bv tijdens kerst in de winkels (om maar op het vb van Jelmer verder te gaan), om de mensen die het maar ff vergeten waren er aan te herrineren dat het kerst is :P en voor de sfeer uiteraard, lekker gezellig dat kerstgevoel met alle winkellende mensen. Dat moet jij toch weten als vakkenvuller (en ik als ex, vandaar dit stukje) EN JA ik bij een supermarkt gewerkt, ik ben er trots op, en niet alleen vakkenvuller maar magazijn man ook :BLEH:
Nee, ik erger me gewoon te veel aan standaard dingen. Dat is denk ik het probleem :)

Wat wel weer grappig is, is dat bij dit soort gektes de meest inventieve dingen naar buiten komen. Ik vind die oranje-dingen, zoals dat ding van Pringles toch wel heel mooi gevonden. Die sosjaal van de Mc Donalds is ook mooi bedacht. Dat soort dingen mogen van mij wel blijven. Maar oranje wasverzachter, en rood-wit-blauw toiletpapier, nee, daar kan ik dan weer net niet de grap van inzien.

PS: ik ben al te oud om bij de supermarkt te solliciteren :)
Maar dat kost zoveel geld, dat idee. ;)
Sowieso nemen dat soort bedrijven geen ideeen van derde aan. Ik wou een bezorg service openen voor de mac in Alkmaar. Een prachtig idee natuurlijk, als soort franchis, maar nee hoor.

Ik heb niet in een supermarkt gewerkt, maar in 'de' natuurwinkel :P
Ik denk cker dat heel veel mensen het heerlijk vinden om met HUN vlag hun bips mee af tevegen :P:P. Stel stel stel, je hebt kippenboutjes gegeten voor aanvang van Nlse 11tal, maar ze waren niet egt gaar en net aan het begin van de 2e helft voel je dat je aan de dunne bent, dan wil je toch dat je je team aanmoedigd door lekker veel af te vegen met rood-wit-blauw wc papier.... tenzij je natuurlijk een tv in de plee hebt... Ik vind persoonlijk die oranje filters met rood-wit-blauw randje geweldig, en nee ik rook niet. Jazon kan je er meer over vertellen, hij heeft ze van dicht bij mogen zien en aan raken
Mijnes helemaal oranje (jullie brachten me op een idee :D) Ik ben ook geen sportfan, en al helemaal geen voetbalfan... Als ik ga kijken, is het voor de gezelligheid! (dan ga ik dus met m'n vrienden kijken)

edit: www.battleofthesea.nl :P
o die sigaretten he? Pall Mall (waar voor de rest niets mis mee is), niet te roken en je krijgt er oranje lippen van. Er staat ook een oranje leeuw over de hele sigaret gedrukt
Jelmer schreef op 04.06.2006 23:09
Het voetbal kan ik mee leven, de commerciƫle rommel en uitbuiting ervan, het 'een graantje meepikken', daar erger ik mij zo aan.

En het is niet alleen met het wk zo, let maar op, straks met Sinterklaas kan je ook al een maand van tevoren chocoladesinterklazen kopen, is het toiletpapier rood en geel, en lopen de kassasies van de plaatselijke Supermarkt met een meiter op... Waarom? Verkoopt het beter? Voelen mensen zich dan gemakkelijker in de winkel? Is het 'leuk'? Verhoogt het de werksfeer?

Nope, marketing is niet mijn ding ^^,

1 ding is wel goed... lekker vroeg pepernoten:P Maar de meeste acties zijn snert (Ja, dat is erwtensoep)
Ik ken alleen maar BIER, de drank van voetbal! En AA :P of GAYtorade, extran, ... (anders maak ik reclame)

Reageren