Hoe staat het met de oranje sferen op jullie sites? Is er ook al enige oranje-gekkigheid te bevinden? Extra WK-Scripts? Of andere leuke kleurtjes of foto's!?
En het is niet alleen met het wk zo, let maar op, straks met Sinterklaas kan je ook al een maand van tevoren chocoladesinterklazen kopen, is het toiletpapier rood en geel, en lopen de kassasies van de plaatselijke Supermarkt met een meiter op...
Ik ga weer even het topic overhoop gooien :P
Jelmer, in welke woestijn woon jij? Bij ons begint de Sinterklaar gekte eind september al :S
Maar voor de rest ben ik het zeker met je eens, en commercieële poespas vind ik ook maar onzin. Alles moet maar altijd om geld draaien.
ach... Voetbal. Dan moet je mij niet aankijken =) Hilde (mijn 2lingzusje) is er helemaal gek van en als ik 's avonds van de computer af word gegooid door een tiran (papa) dan ben ik gewoon gedwongen om dat te kijken. Dan heb je mijn moeder, nooit geweten trouwens, maar gisteren ging ze helemaal uit haar dak. Op haar manier dan... Ze zat de hele tijd te flippen bij die wedstrijd van jong oranje. Maar ik heb verderest niet veel met voetbal... Vind er eerlijk gezegd geen zak aan, speel veel liever zelf dan er naar te kijken.
En over oranje... Ach, al die mensen roepen met hun oranje sjaaltjes en vlaggetjes als nederland wint: "We hebben gewonnen, we hebben gewonnen!" "we?" ZE! Hun hebben enkel veel te veel uitgegeven aan die oranje rotzooi =)
Persoonlijk vind ik het helemaal master om met zown bavaria lederhose voor de tv te zitten en een heineken hoedje op. Dat spul kan je toch elke 2 jaar weer gebruiken, persoonlijk ben ik geen voetbal fan, maar wel een nederland fan. Dus ik doe gewoon lekker mee;)