Hallo mede-php'ers!

Hoe staat het met de oranje sferen op jullie sites? Is er ook al enige oranje-gekkigheid te bevinden? Extra WK-Scripts? Of andere leuke kleurtjes of foto's!?

Hier mijn 'kleurenfestijn!': www.stefanuzz.nl

Wie nog meer ;-)?
Over biertjes gesproken, tijd voor een lekker koud flesje
Proost, Jason!

Wat de WK gekte betreft: ik interesseer me niet voor voetbal, maar ik snap zeker dat je er warm voor kunt lopen. De competitie volg ik nooit, maar een EK of WK wil ik nog wel eens induiken. Deze keer heb ik er niet zo'n zin in denk ik, maar je weet nooit :-)
Nederland ga ik misschien wel volgen, maar ik heb zoooo'n druk leven, werken enzo :)
[edit]
lekker lekker
[/edit]
maybe over 2 jaar of 4 jaar.. me site is nog niet af en dat zal nog wel maanden duren :(

Maar een bannertje maken en je css veranderen (tekstkleur bv) lijkt me best leuk!
De enige reden dat ik mij interesseer voor voetbal is een poule waar ik (gratis) aan mee doe met als hoofdprijs euro 500,--

Maar zelfs dat is nog geen reden om ook maar een wedstrijd te gaan zien.
Je hoort de uitslag toch wel ( of je dat nou wilt of niet)

Iedereen die het wel leuk vind: Veel kijkplezier de komende tijd.
En het WK programmeren. Daar lopen je warm voor. Geef mij maar een potje voetbal, competitie, UEFA, CL, WK, EK (-21), internationale competities, daar zit ik op te wachten en hoef ik niet voor warm te lopen daar word ik al warm van. Computerse ;P.
Yeah :-)
Het voetbal kan ik mee leven, de commerciƫle rommel en uitbuiting ervan, het 'een graantje meepikken', daar erger ik mij zo aan.

En het is niet alleen met het wk zo, let maar op, straks met Sinterklaas kan je ook al een maand van tevoren chocoladesinterklazen kopen, is het toiletpapier rood en geel, en lopen de kassasies van de plaatselijke Supermarkt met een meiter op... Waarom? Verkoopt het beter? Voelen mensen zich dan gemakkelijker in de winkel? Is het 'leuk'? Verhoogt het de werksfeer?

Nope, marketing is niet mijn ding ^^,

Reageren