Hallo allemaal ik ben momenteel bezig met een zeer grote site op te zetten met een uniek concept.
Maar dat ff erbuiten ik heb van een oud bedrijf een peperdure DELL server gekocht. Nu wil ik hierop mijn site plaatsten en er een domein aan koppelen maar ik heb van dit gedeelte totaal geen verstand zouden jullie mij aub tips en/of keywords om te zoeken kunnen geven ?
Wat levert mij dit op? nee grapje ;)
Als je alles allemaal vet cool enzo wilt doen moet je SIDN(.nl) contacten. Anders kan je vaak bij een willekeurige provider dns-rewarding. Vaak betaal je alleen 6 eurootjes per jaar voor een domein.
[edit]
Als je ook server instellingen enzo wilt moet je maar ff contact met me opnemen. Het is nogal veel om zo hier ff op te gooien. Lees anders ook een keer de tutorial van Arjan.
[/edit]
Ik zal ff wat meer uitleggen het is een server die in dat bedrijf zorgden voor alle internet verbindingen en staat nu windows 2000 server edition op.
Ik dacht dat het iets met apache was of zoiets maar ik wacht nog even reacties af
Bedankt
Je moet die server bij een provider zetten, dan kan je mooi je website's erop draaien en misschien ook als gameserver (thuis zul je erge lagg krijgen)
Hoeft natuurlijk niet, Leo.
Als je zorgt voor een rechtstreekse verbining met internet en alleen internet. Een goede host (xs4all bijv.) en je hebt niks aan een gameserver als je een website wil runenn. Allemaal eigen belang:P
Maakt niet uit, het werkt prima apache en windows.
Oke, Linux kan wat beter tegen virussen en dat soort dingen maar het kan wel en ook zonder problemen!