Hoi,

Hallo allemaal ik ben momenteel bezig met een zeer grote site op te zetten met een uniek concept.
Maar dat ff erbuiten ik heb van een oud bedrijf een peperdure DELL server gekocht. Nu wil ik hierop mijn site plaatsten en er een domein aan koppelen maar ik heb van dit gedeelte totaal geen verstand zouden jullie mij aub tips en/of keywords om te zoeken kunnen geven ?

MVG
Paul du Long
Maar ff op een rijtje :
1. Domein doorlinken
2. Apache op server

Klaar ?
@ Jason :P het zijn maar tips, een webserver is nog niet zo snel overbelast dan een gameserver.. Ik zelf heb liever bijde ^^
Maarja zo'n groot bugdet heb ik niet
nee
Apache, PHP, MySQL, iets van Perl? GOED OS ( geen windows:p )
je kan hem inprincipe splitsen, maar heeft neit veel nut ;) maar die stappen van jou is nogal kort door de bocht, zeg maar.
Er komt veel meer bij kijken.
Zeker als je zeker weet dat er veel hits e.d. op komen etc. Zou ik toch zeker is info gaan vragen bij SIDN wat de beste mogenlijkheden zijn....
OS erop gooien en de rest.. Windows is niet handig (er is een nieuwe op komst ^^)
het is een site met php en mysql meer niet.
Kan ik lunix er ook naast draaien dus beide ?
Ehm... ik mag niet hopen dat je een server op vista (of XP e.d.)gooit Windows gewoon 2000 server edition. En Als je voor linux gaat RedHat o.i.d.
Het probleem is ik kan aleen omgaan met Windows

[offtopic]
LOL 3 berichten op dezelfde tijd
Dat kan, maar daar heb je niks aan.
Vreet alleen maar geheugen, dus snelheid etc etc.
Kijk je kan hem op windows draaien, maar als je site groot word, word ie hack gevoelig. Linux is daar dan weer beter voor.
----
Daar gaat het niet om. ALs je server eenmaal geinstalleerd is hoef je alleen PHP en MySQL en Apache te updaten.

Reageren