Hoi,

Als het goed is krijg ik morge te horen of ik geslaagd ben, als dit zo is dan mag ik een telefoon gaan halen alleen ik weet het verschil niet tussen de Sony Ericson w800i en de w810i.

W800i

W810i

Is er iemand die een van deze 2 heeft? want de w900i vind ik zelf niet handig en de w950i heeft geen camera dus die 2 vallen af.

Dus kan iemand me aub vertellen wat het duidelijke verschil tussen beide is? en welke beter is? want op google vind ik nou niet echt iets waarvan ik wijzer word.

Mvg leo.
Op deze pagina kan je beide toestellen selecteren, en vergelijken... Slim toch?

Edit: Linkfix.
Idd die link werk niet :( maar ben beetje ana het rondkijken op de site van hun alleen er staan nergens reviews ofz van :(
ik vind ze allebij lelijk, kan je dr ook mee bellen? of zeg ik nu iets heel raars
Leo schreef op 13.06.2006 10:54
Idd die link werk niet :( maar ben beetje ana het rondkijken op de site van hun alleen er staan nergens reviews ofz van :(

Reviews reviews... Kijk ook al eens naar de specificaties, die kan je op hun site mooi langs elkaar zetten. Dan kan je zelf al conclusies trekken.
Het leuke van die telefoons is dat je er tegenwoordig zo veel mee kunt:
MP3
Spelletjes
Internet
Email
Navigatie

O en ehm ik zou het bijna vergeten bellen kan ook nog met het apparaat! (zegt de verkoper dan)
:P ik vind de W800i zowat hetzelfde als de W810i alleen ik vind zwart mooier dus zal het die wel worden :)
- De W810i Heeft Memory Stick Pro geheugen en de W800i gewoon Memory stick.

- De W810i is 1 cm minder dik

- W810i heeft 1 uur MINDER gesprekstijd dan de W800i

- De W810i heeft 100 uur MINDER standbytijd

- De W810i heeft geen ONline inhoud (downloaden van afb via ericson site)

- De W800i heeft geen FM-radio (W810i dus wel)

- De W810i heeft een webbrowser (Access NetFront (tm)) De W800i niet

- De W810i heeft een navigatietoets en de W800i een "joystick"

Dit zijn de verschillen, voor de rest zijn ze hetzelfde..
Dus dan word het toch maar de W810i want FM-radio is altijd wel handig en minder dik etc. ook

Reageren