Als het goed is krijg ik morge te horen of ik geslaagd ben, als dit zo is dan mag ik een telefoon gaan halen alleen ik weet het verschil niet tussen de Sony Ericson w800i en de w810i.
W800i
W810i
Is er iemand die een van deze 2 heeft? want de w900i vind ik zelf niet handig en de w950i heeft geen camera dus die 2 vallen af.
Dus kan iemand me aub vertellen wat het duidelijke verschil tussen beide is? en welke beter is? want op google vind ik nou niet echt iets waarvan ik wijzer word.
Joystick's van SE zijn ronduit K*T! :) Ik heb zelf de T610 gehad en alleen maar problemen gehad. Ook mijn broer met zijn T610.
De eerste weken reageert die goed, maar daarna gaat de joystick een eigen leven leiden.
Ook met de Qtek 8020 had ik last van de joystick. Die viel er namelijk af. Ik kon hem er nog goed opdouwen, en later leit ik hem stuk vallen, dus veel problemen heb ik niet gehad. Maar een maat van me (aan wie ik de 8020 aangeraden had, sorry daarvoor .. ;)) die heeft er al vanaf het begin last van. Bij de Belcompany doen ze er dan wat lijm tussen, maar hij valt er zo weer af...
Ik heb nu de I-mate SP5m, ook met joystick, en gelukkig nergens meer last van.
Kan je me vertellen wat die bug is dan? Is me nog nooit opgevallen..
Tjah.. ík zou zelf toch al voor de 810i gaan in dit geval.. Maar m'n zus heeft de 800i en die heeft nergens last van..
Als ik een smsje wou sturen koos hij een willekeurig nummer.
Beltoon kreeg ik te horen bij een inkomend smsje.
Sms toon kreeg ik te horen bij een inkomend oproep.
Woordenboek was incompleet oftewel gebugged.
Conclusie: de controle over de telefoon was er niet.
Dat is inderdaad kut, 2 vrienden van me hebben deze telefoons en hun hebben geen last van bugs etc. maar zelf geven ze wel toe dat de W810i beter is kwa software (net ietsje anders maarja)
Ik denk dat ik al een goed beeld begin te krijgen :) Bedankt!