Als het goed is krijg ik morge te horen of ik geslaagd ben, als dit zo is dan mag ik een telefoon gaan halen alleen ik weet het verschil niet tussen de Sony Ericson w800i en de w810i.
W800i
W810i
Is er iemand die een van deze 2 heeft? want de w900i vind ik zelf niet handig en de w950i heeft geen camera dus die 2 vallen af.
Dus kan iemand me aub vertellen wat het duidelijke verschil tussen beide is? en welke beter is? want op google vind ik nou niet echt iets waarvan ik wijzer word.
Ik zit te twijfelen of ik voor de W950i ga of voor de K800i... de telefoons komen allebei binnekort uit, en ik kan al snel een nieuw abbo kiezen...
De K800i heeft een camera, maar is aardig wat dikker dan de W950i... De W950i draait echter op Symbian (meen ik) en dat wil ik niet :/ het OS wat standaard op de SE telefoons draait, werkt perfect icm mijn Mac, dus eigenlijk wil ik dat graag... nu hopen dat het op de K800i draait...
Ik heb in Kenia een Motorola L6 gekocht na het verdwijnen van mijn 3310. Leuk toestelletje, je kan ermee bellen en smsen :P. Zojuist aan mijn pc gehangen en je kan er zelfs mee internetten, fotos maken en wat al niet meer.
Grappig detail is wel dat hij in Nederland 150 euro kost (o.i.d.) en ik heb daar voor omgerekend 70 euro in de winkel gekocht heb. Ik heb Motorola nog gebeld en die zeggen dat het een keurige legale en originele telefoon is :P.
Voor de oplettende deze topic is al 6 maanden oud. Ik kan er van uit gaan dat Leo al een mob heeft.
Peter ik wens je veel plezier met je offtopic berichten op een andere forum. Dit is echt de druppel die bij mij voor een overstroming zorgt.. Meerdere keren topics uppen van zes maanden oud of ouder. Is hier niet de bedoeling en zeker niet met jouw berichten vande laatste tijd. Totziens...