Als het goed is krijg ik morge te horen of ik geslaagd ben, als dit zo is dan mag ik een telefoon gaan halen alleen ik weet het verschil niet tussen de Sony Ericson w800i en de w810i.
W800i
W810i
Is er iemand die een van deze 2 heeft? want de w900i vind ik zelf niet handig en de w950i heeft geen camera dus die 2 vallen af.
Dus kan iemand me aub vertellen wat het duidelijke verschil tussen beide is? en welke beter is? want op google vind ik nou niet echt iets waarvan ik wijzer word.
Ik zou voor de 810 gaan.
Ben trouwens wel altijd tevreden geweest over Sony Ericsson... Had eerst T230, nooit problemen mee...totdat deze werd gejat :|
Ik houd het gewoon bij mijn:
-Telefoon: Motorola Razr V3, ook een klein dingetje daaraan maar stoort me niet. In het midden van de navigatietoetsen zit een knop (om te kiezen). Die kun je er zo afhalen...
-MP3: iPod mini 4 GB... Helaas zonder kleuren scherm en videofunctie :) en afgezaagd onder de iPod's :P
-PDA: HP iPAQ rx1950, net nieuw, geen enkel probleem gevonden tot nu toe ;-).
V3 razor vind ik zelf wel mooi, alleen ik wil iets meer.. en radio-foto-camera etc. is altijd wel handig vind ik, maarja ik vind de W800i - W810i toch wel de mooiste, maarja ieder zijn eigen smaak :)
sorry :) mn zus zit hier ook, had OVIDE en zn vriendjes plaatje, dus ik kan niet achter blijven :D
En als je zus (Winkie) in de moddersloot spring, kan je dan ook niet achter blijven? :P
(niet dat Winkie in de sloot zal springen..)
Zijn wel leuke plaatjes hoor, we kennen je alleen inderdaad met de andere afbeelding.. Naja.. als je deze maar een tijdje laat staan, wennen we er wel aan ;P