Het lijkt me leuk, teminste voor de mensen die er naar kijken, om een topic te hebben waar je je mening kan geven over de wedstrijden die zijn gespeeld of wat dan ook over het Nls 11tal. Ik ga nu nl-arg kijken.
Nederland en Argentinië speelden zeven keer eerder tegen elkaar; vier keer vriendschappelijk en drie keer op een WK. Oranje won vier van de zeven wedstrijden, speelde er twee gelijk, maar verloor die ene zo belangrijk in 1978. De finale om de WK-titel op 25 juni werd met 3-1 verloren.
Tussen de 1e en 2e helft zit toch een kwartier pauze? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd? :P
Net of je met dat spel van Nederland nog zin heb in een robbertje... ;)
Ik kan niet zeggen dat ik Nederland slecht vind spelen dit WK, maar ik kan ook niet zeggen dat ik ze goed vind. Het zou me verbazen als ze de volgende ronde halen. Als ze die halen dan kan het wel weer meevalen, Engeland of Ecuador. Die eerste is dit WK ook te pakken. Ecuador heb ik eigenlijk niets van gezien behalve tegen Polen.
Maar goed, ik ga niet zo negatief zitten zeiken over dat ze slecht zijn en geen kans hebben. En al helemaal niet dat ik me sok op eet als ze doorgaan naar de kwartfinales... ik weet wel beter!
Over 2 en een half uur mag Brazilië aan de bak tegen Japen. De kranten en televisiezenders schreeuwen moord en brand vanwege het belabberde vertoningen die het elftal tot nu heeft weggegeven. Hopelijk wordt het vandaag beter! En het liefst zonder Ronaldo, die is te dik.
Het normale leven zal vandaag weer tot stilstand komen. Oranje koorts is er niets bij...