Het lijkt me leuk, teminste voor de mensen die er naar kijken, om een topic te hebben waar je je mening kan geven over de wedstrijden die zijn gespeeld of wat dan ook over het Nls 11tal. Ik ga nu nl-arg kijken.
Nou als NL WK wordt trek ik jullie uitspraken ten zeerste in twijfel, maar uiteraard eerst zien , dan geloven.
Ghehe... tuurlijk ben ik dan wel blij. Maar dat is wat anders als de oranje-koorts. Dat is meer van: 'Ik meld me ziek, Nederland speelt.' Of met allemaal foeilelijke oranje-frutsels aan je auto rond rijden. Ik heb dat helemaal niet met Oranje.
Ik heb dat wel bij clubvoetbal... Nu spelen wij (Feyenoord) niet meer veel Europees, maar als dat wel zo is... dan kan ik me heel de dag niet concentreren en ben ik pas opgelucht als ik in de auto naar het stadion stap... Dat is volgens mij de Oranje-koorts, maar dan rood-wit.. :)
(en ik wil nu geen discussie opstarten over Feyenoord, de Nederlandse competities, de Europese competities en al helemaal niet over die club van Kalle... ;D)
Ik trek ook expres NIETS en dan ook NIETS aan dat oranje is..... al die gekke zooi op je kop daar mot ik nix van hebben. En ik ben trouwens voor PSV (sorry Kalle en Elwin) maar het enige wat ik van PSV heb is een beker met een barst erin... :)
1. Wat een geweldige poll.
Het lijkt mij een leuk idee als wij als phhulp-WKvoetbalkenners de uitslagen eens van te schatten en dan niet alleen voor NL maar ook voor de andere landen. Nu het een afvalrace is en de wat mindere landen afscheid hebben genomen van de WK gekte.
Programma: Duitsland - Zweden Argentinië - Mexico
Ik denk:
D-Z na verlenging 2-1
A-M 3-1
Morgen of zeg maar de dag wanneer ik wakker word als ik zo ga slapen (en nee ik slaap geen 21 uur [kuch kuch PHPerik]), om deze zin kort te maken: vandaag. Dus aan het einde van vandaag, na de wedstrijden die gespeeld zijn ff kijken wie er gelijk had dit en dat en dan de volgende poll. Hej eens een ander soort poll....