Hey allemaal! Ik heb een scriptje, waarin 2 cookies worden weggeschreven. Ik zit nu bij een vriend, die een hele lan verbinding in zijn huis heeft en ook internet. Op de pc waar ik het heb gemaakt werkt alles wél goed. Die pc zit niet aan een netwerkje of aan internet. Verder gebruikt die PC van mij easyphp1.7 en die van mijn vriend gebruik easyphp1.8. de foutmelding is:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 20

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 21

Kan iemand mij hierbij helpen?
Nee maar ik antwoordde jiust han... Ik heb namelijk niets aan
[faq]2[/faq] ;)
en ik begreep er dus ook niets van :S
nee dat van de databse klopt allemaal. Trouwens boaz, dat hoort zo, omdat hij anders gaat inloggen terwijl je dat al bent :S
Zie mijn post, en leer editen, je zit je eigen toppic vol te spammen :@
PHP Newbie schreef op 28.06.2006 13:39
$mysql_id=mysql_connect("$dbhost","$dbuser","$dbpass");

edit: dit klopte niet, dit zegt php.net:

setcookie() defineert een cookie dat wordt meegezonden met de rest van de header informatie. Zoals elke header moeten cookies verzonden worden voordat er output verzonden wordt vanuit je script (dit is een restrictie van het protocol). Daarom moet je deze functie aanroepen voor enige output, zoals <html> of <head> tags en whitespace. Als er toch output wordt doorgegeven voor het aanroepen van deze functie, dan zal setcookie() falen en FALSE terug geven. Als alles goed is gegaan, geeft hij TRUE terug. Dit wil echter niet zeggen dat de gebruiker het cookie geaccepteerd heeft.
Maar hoe kan het dan dat hij het bij mij zelf thuis wel doet?
error_reporting uit?
nee... dat was precies hetzelfde script.. :S
in je php.ini ;-)
Neuh ook hetzelfde.. Bij mij thuis zette hij wel de cookies er goed in en haalde ze er ook uit! En bij bijde PC's staat error_reporting aan...
En als je error_reporting(E_ALL); bovenaan je script zet?
Ik zal het proberen, w8 even

Reageren